Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu maak je me nieuwsgierig
moniek21 schreef:Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Ik start ongeveer 1 x in de maand een wedstrijdje ( de laatste was de hippiade in september ) en hij loopt 3 x in de week onder het zadel en een keer aan de longe ...
amiraanouk schreef:moniek21 schreef:Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Ik start ongeveer 1 x in de maand een wedstrijdje ( de laatste was de hippiade in september ) en hij loopt 3 x in de week onder het zadel en een keer aan de longe ...
Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen.

en met starten wat ik wil bedoelde ik het niet zoals jij het leest ... ik heb ZZZ met winst gereden en mag met elk paard elke klasse starten t/m het ZZL .. maar gezien zijn leeftijd is dat het L , ik hoef dus niet te starten voor de punten om te promoveren. Ik vind het ook erg leuk om selectie wedstrijden te starten ipv reguliere wedstrijden.. dan doen we dus ook
amiraanouk schreef:moniek21 schreef:Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen.
vibabu schreef:amiraanouk schreef:Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij het zou doen. Kun je mij een voorbeeld geven van een trainingsschema wat jij voor een 4.5 jarige zou aanhouden?
.. maar ik ben daar mee gaan rijden omdat ik het gevoel had dat hij bij het andere er steeds achter kroop en niet wilde aannemen. Toen ben ik na meerdere reacties van andere mensen die al met zon hoofdstel reden hem toch maar gaan proberen, de 2e dag dat ik er mee reed begon hij zelfs aan Mn hand te trekken ... nooit meer veranderd
moniek21 schreef:Amiraanouk, ik ben jou natuurlijk geen verklaring schuldig... maar ik mag starten wat ik wil t/m het ZZL .dus voor de punten hoef ik niet te starten , maar puur alleen voor zijn ervaring.
amiraanouk schreef:Je mag ook starten wat je wil en hoe vaak je wil. Ik zeg alleen wat ík zou doen.
, maar ik wil je zeker een compliment maken hoe fantastisch hij er uit ziet. Hij heeft een heel aansprekend hoofd. Met jouw ervaring en zijn talent, zal jij je vast selecteren !
we doen ons best samen en plezier en zijn welzijn staan voorop