Ben diep ontroerd! Mooi om te lezen dat jullie de samen gekozen weg bewandelen, droevig omdat het allemaal zo anders bedoeld was, maar de kracht om deze toch te gaan en je zo gegund! Pak wat je pakken kunt, ben trots en geniet ondanks, alles; respect, meid; you never walk alone!
Nessie
Geplaatst: 10-11-16 16:06
Ik heb even je profiel moeten lezen en toen wist ik het direct weer.. Verschrikkelijk.
Dit is je van harte gegund! Jullie zijn echt een prachtige combinatie
amyyy55
Geplaatst: 10-11-16 16:30
Ik weet nog wel dat ik je topic las en met tranen en tuiten moest huilen, het was zo oneerlijk en ik voelde zelf ook de angst 'wat als dat mij ooit overkomt'. Ben zo ontzettend blij dat het nu weer wat beter met je gaat en dat je zo ver bent gekomen! Super goed gedaan, David zou zo ontzettend trots op jullie zijn, ga zo door en geniet!
Knakker
Geplaatst: 10-11-16 16:35
mooi hoor! Mag ik zeggen dat je lijkt op meisje Hazes?
Anoniem
Geplaatst: 10-11-16 16:43
Wauw! Wat een verhaal! Een verhaal dat eigenlijk helemaal bestaat uit liefde. Bijzonder!
Ben zo blij dat het beter met je gaat. Je blogs op facebook elke keer met tranen gelezen. Je auditie huilend zitten kijken. Alles wat je verteld of schrijft komt zo binnen. Heel veel succes met Apassionata. Wauw wat ben je sterk. Ik heb zoveel respect voor je.
EdkingEnzo
Geplaatst: 10-11-16 17:49
Wauw.. Ik had het al voorbij zien komen, ik volg je volgens mij overal waar het kan. Ik ben alleen nooit zo van het reageren. Maar ik wil graag even zeggen dat ik je echt een top wijf vindt, je komt zo sterk over. Met je prachtige Diego, Masha en Menno Je bent een groot voorbeeld voor mij. En ik denk nog erg vaak aan je topic over David. Gek dat zoiets je zo lang en vaak bezig houdt. Geweldig, gefeliciteerd en veel succes bij Apassionata! Het is altijd al mijn droom om daar heen te gaan, misschien dat ik het nu écht ga doen!
Ik volg je al een tijd op Facebook en heb vanaf het begin alles op bokt gelezen. Heb toch echt even zitten huilen bij dit topic en toen ik het filmpje van jou en diego bij bgt keek! Heel veel succes en plezier bij Appasionata!!
_Mirjam
Geplaatst: 10-11-16 18:23
Wat een prachtige band tussen jou en je paard, en ook tussen jou en je hond, het spat van de foto's/filmpje van BGT af.
Rose94
Geplaatst: 10-11-16 18:27
Ik volg jullie met plezier op Fb, super leuk! Gefeliciteerd met al je mooie hoogtepunten!
Heb het filmpje van BGT ook even opgezocht, heel mooi om te zien...
xxdomiixx
Geplaatst: 10-11-16 18:38
Ik wil zo veel zeggen maar krijg het er gewoon niet uit In ieder geval geweldig dat het zo goed gaat nu! Heel veel succes met Apassionata!
Nayomie
Geplaatst: 10-11-16 19:02
Jeetje wat is jullie dit van harte gegund. Ik kan het niet droog houden, met dat verhaal van je vriend. Vorig jaar niet, nu niet. Dat raakt me zo gigantisch, en dat je toch ergens plezier in hebt gevonden, dat is je zo van harte gegund. Echt meid, dit heb je echt geweldig verdiend! Diep respect
Ragdollcat
Geplaatst: 10-11-16 19:16
Wauw, wat mooi en goed zeg!
Een mooi verhaal en het is jou gegund........echt waar!!! Zeggen velen hier ook.
Ik had toen jouw verhaal gelezen.......heftig hoor.
Jongens... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zakdoeken nodig bij het lezen van jullie berichten. Jezus wat komt dit binnen. Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve en steunende woorden. Ik wil jullie allemaal een warme digitale knuffel geven!!
Ik heb met jou en waarschijnlijk nog vele andere mensen hier mee gehuild toen je vertelde wat er met David is gebeurd. Ik heb nooit eerder gereageerd op een van je berichten, maar ik wil je nu toch even vertellen dat ik het heel knap vindt hoe je je zelf er boven op gekregen hebt, het is je echt gegund!
Anoniem
Geplaatst: 10-11-16 19:36
Wat gaaf! Ben 1 keer naar een Apassionata show geweest (was voor mij toch praktisch om de hoek haha), echt een geweldige beleving!
amyyy55
Geplaatst: 10-11-16 19:36
Ik vergeet helemaal te zeggen.. Wat is de band tussen jouw en je paard toch mooi! Hij loopt heerlijk ongedwongen en ik zal het weer als een van mijn voorbeelden nemen. Ooit hoop ik ook zo'n band te hebben met mijn paard. Je hebt een prachtig paard en een erg leuke hond.
Bernoe
Geplaatst: 10-11-16 19:37
Ik kan me je topic over David nog erg goed herinneren... Zo wreed uit het leven gerukt Super om te lezen/zien hoe je jezelf er door geslagen hebt en het leven weer op pakt! Meid, je kan echt super trots zijn op jezelf en ik wens je heel erg veel succes met de shows!!
Reeltje_5
Geplaatst: 10-11-16 19:49
Lizanne, het is je zo gegund. Na alles wat je hebt meegemaakt, maar ook hoe hard je ervoor gewerkt hebt. Jullie zijn een top team echt!