kershoeve schreef:wij gaan ook naar hedel. nemen zelf niets mee alleen maar kijken. wel hebben wij 3 hengstveulens te koop shetlanders 1 wildkleur bruin (mini fjord) en 2 zwarte. we hebben er weer zin in.
Mini fjord?

Heb je een foto?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melissa1996 schreef:Mocht iemand een trailer zien met grote letters Lot's Horses, dan zijn wij het![]()
Als iemand nog wat ziet, kennisje is op zoek naar een merrie welsh (selectie A denk ik) met leuke beweging en mooi koppie. Liefst schimmel geloof ik. En zo rond de 6 maanden.
Doe we net als vorige jaar weer kleding spotten :-P ik heb mn oranje KNHS jas aan, met ik denk jeans, met van die scheuren. Ik heb langer blond haar. Er staat een unieke tekst op mn jas, zal straks ff foto maken. Misschien neem ik mn camera mee dus als het bokkers met hun nieuwe aanwinsten op de foto willen, trek maar aan mn jas.
Stel dat we niks mee nemen voor die kennis kan ik eventueel iets voor iemand mee terug nemen, maximaal 450 kilo ivm trekkracht auto. Maar ik beloof niks...
Dustinlover schreef:oh ik heb jou ik wijchen ook gezien! Op laatst liep je met een paar welshjes, toch.Ik ga zo men bed uit en eten en dan rustig vriendin ophalen en naar andere vriendin om 2 hele gave cremellos te laden en dan na Hedel. Ik ben helemaal makkelijk herkenbaar. Enorm vieze roze kingsland jas en blond met blauw haar.