Ook ik zie nog steeds dat bonte paardje staan dat onder de blubber zat wat is het toch een heerlijk paardje geworden zeg,echt super Krijgen we binnenkort ook rijfoto's van jullie te zien?
Cynnie_21
Geplaatst: 20-01-04 22:26
heel col!
Superpaardje blijft het he Met zn schattige vlekkies
Echt goed!!!!
sil
Geplaatst: 21-01-04 14:37
kan het niet laten om te verwijzen naar het feit dat paint eigenaren altijd zeggen de volgende word solid!! hihi heeft een paint gebrek aan pigment dat hij daar door bont wordt en hangt het missen van pigment samen met het missen van verstand? Paint met hersenen? haha. het komt niet door dat hij witte benen heeft en daardoor sneller vies wordt het komt omdat het een tarkje is op stal en daar door sneller vies wordt. Helaas heeft de praktijk mij geleert dat bonte paarden echt iets missen ( niet alleen kleur) en allemaal tarkjes zijn! wie kan mijn mening onderbouwen met feiten? haha Maar we hebben helaas ook solid paarden die er wat van kunnen (tarkje zijn) en een prachtige schimmel die weer heel netjes is! Eh.. misschien valt er niets te onderbouwen.. en moet je gewoon geluk hebben... en dat heeft xono.. want buddelties is een super paard met veel toekomst ... en colin heeft een goed adresje waar hij al zijn speciale ik maak mijn paard weer schoon middeltjes kan krijgen! En die gebruik ik dan weer bij mijn palomino die soms ook meer creme dan wit in staart en manen is! groetjes sil
flashyjac
Geplaatst: 23-01-04 11:01
Dan denk ik dat ik vlak voor de wedstrijden maar eens contact met XoNo opneem. Mijn paard is namelijk liever solid dan Paint