Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ClaudiaHS schreef:Je zou niets kopenOf tenminste, geen trailer meenemen
Vallen de prijzen een beetje mee/tegen?
[/quote]
mijn auto werd vorig jaar gecheckt, ik moest ook blazen trouwens.Murosch schreef:[***] schreef:
En voor een drachtige shet zo ongeveer?
Je zou niets kopenOf tenminste, geen trailer meenemen
Vallen de prijzen een beetje mee/tegen?

Meestal is er wel transport als je het even vraagt.
Letsdunit schreef:Oh mijn dwergje beland ook wel eens achter in mijn busje hoor maar Zuidlaren zijn ze vaak wel aan het controleren, ieder jaar hoor je weer dat mensen het doen en dat er niks aan de hand is maar de boete is hoogMeestal is er wel transport als je het even vraagt.
Deze merrie hadden we een aantal jaren geleden mee, loopt al jaren in Duitsland nu bij een super leuk gezin, krijg nog altijd fotos van haar. [ [url=m/DiHjdF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben niet van plan om iets te kopen maar vind het altijd wel leuk!!
en er rekening mee houden dat handelaren aan de particulieren en dan met name vrouwen meer vragen vaak
Dustinlover schreef:Ik vind het heel moeilijk zeggen. Kan 300 zijn maar kan ook 800 zijn. Net hoe de pony eruit ziet, goed doorvoed, leuke kleur, leuke afstamming. Gewoon gaan kijken en vragenen er rekening mee houden dat handelaren aan de particulieren en dan met name vrouwen meer vragen vaak