Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NdV74 schreef:Er waren plannen voor mendurance op Paard&Koets dit jaar. Een demo was niet mogelijk en standhuur was te duur. Dat moet uit eigen zak betaald worden door de vrijwilligers dus dat was geen optie. Maar wie weet volgend jaar. We denken na over een oplossing.
djuulsie schreef:NdV74 schreef:Er waren plannen voor mendurance op Paard&Koets dit jaar. Een demo was niet mogelijk en standhuur was te duur. Dat moet uit eigen zak betaald worden door de vrijwilligers dus dat was geen optie. Maar wie weet volgend jaar. We denken na over een oplossing.
Super jammer dat daar dan geen oplossing voor bedacht kan worden (misschien door de organisatie?), zou toch super zijn als die tak gepromoot kan worden.
Dieuwertje92 schreef:Citaat:
Voor mijn gevoel was het een beetje hetzelfde als vorig jaar. Niet veel nieuws. Het was leuk geweest als er inderdaad meer recreatiefs was. Of iets over mendurance en mentrec. Of jeugdmennen.
op zaterdag was er een hele wedstrijd met allemaal jeugd.. en qua recreatief wat heb je dan gemist? Voor een recreatie ruiter is bijvoorbeeld rechtrichten, correcte aanleuning en in- en uitspannen toch net zo belangrijk als voor de sport?
En er waren niet zoveel stands met veel spullen cq scherpe prijzen. Vorig jaar ook niet zoveel als ik het me goed herinner, maar voor m'n gevoel nu nog minder. Misschien is de standhuur te duur voor dat soort ondernemers? djuulsie schreef:NdV74 schreef:Er waren plannen voor mendurance op Paard&Koets dit jaar. Een demo was niet mogelijk en standhuur was te duur. Dat moet uit eigen zak betaald worden door de vrijwilligers dus dat was geen optie. Maar wie weet volgend jaar. We denken na over een oplossing.
Super jammer dat daar dan geen oplossing voor bedacht kan worden (misschien door de organisatie?), zou toch super zijn als die tak gepromoot kan worden.
Dieuwertje92 schreef:@ Safina, ik denk dat het ook ontzettend moeilijk is om een gevarieerd programma aan te bieden voor een breed publiek, maar ik ben het met je eens er heerste een goede sfeer en het was gezellig.
Ik vond deze beurs wel heel gemoedelijk terwijl ik bij andere paarden evenementen vaak een kijk-mij sfeer hangt..
Bregtje_K schreef:Waarom hoor ik hier altijd pas van als het al geweest is?
Volgend jaar beter
. Er is regelmatig een update verschenen over P&K. 
Gem schreef:Bregtje_K schreef:Waarom hoor ik hier altijd pas van als het al geweest is?
Volgend jaar beter
Voortaan Hoefnet regelmatig lezen. Er is regelmatig een update verschenen over P&K.
claudiadvx schreef:ElineGC schreef:Hee wij hebben nog naar jou gekeken! Hoe heb je het zelf ervaren? Heb je wat aan de tips?
T ging wel heel erg langs me heen haha eerste keer voor beide in een 'echte' bak en publiek :p
Ik ga zeker wat met de tips doen! Wil ook aan menlessen beginnen