Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissDD schreef:Ik vind het geweldig wat je doet, mits je natuurlijk klaar bent voor wat komen gaat, zowel financieel als emotioneel.
Maar als alles weloverwogen is, dan zou ik zeggen, haal haar op, hou van haar zoals er nog nooit van haar gehouden is en mag ze haar hoefjes dichtknijpen dat jij op haar pad bent gezet!
Ik ben blij dat zij op mijn pad is gekomen, het is mijn eerste paard maar aaaahh, ik hou nu al van haar!
? MissDD schreef:Dan zou ik zeggen spam ons gek met mooie foto's en hopelijk veel mooie verhalen!
famoza schreef:Wat leuk, en zo te horen is het een goede match.
Succes met de aankoop!
cheybinky schreef:Wanneer komt ze?
Dusja1 schreef:Mijn 1e gedachte was: die is gek, je koopt toch geen paard wat al meteen wat mankeert? Na verder lezen was mijn 2e gedachte: wauw wat een ontzettend lief mens ben jij!!
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, en ik duim voor je dat je heeel lang van haar mag genieten ondanks haar ziekte, dat verdienen jullie!
Bedankt voor het compliment!
- dus onze eerste training wordt het leren van respect hebben voor mijn ruimte en ik voor die van haar haha!
Daphara schreef:Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van je "kleine" meisje!
Harvey1 schreef:Geniet ervan!
ninaphilo schreef:Hey wat leuk, jij staat bij mij op de wei! Ik had echt al een week geleden dit topic gelezen en je foto gezien, maar ik had niet door toen ik op de wei was dat dat hetzelfde paard was, grappig.
Echt een prachtig paard is het!
De kleine witte pony die in het kleinere weitje staat is van mij.
Ik zie je vast wel binnenkort!
Totojr schreef:Heel veel plezier ermee, je gaat het je niet beklaren!!!
Nafstarr schreef:Hey,
Had je laatst ook een bericht gezet op de fb pagina voor een paard?
ik zag daar terminste een oproepje van iemand..
Nou in iedergeval fijn dat je je droompaardje gevonden hebt!
Ik ken het gevoel van verliefd zijn op het eerste gezicht. Bij mij kwam mijn liefde niet door de buigproef en durfde het niet aan met hem.
Inmiddels heb ik mijn maatje gevonden![]()
Ik wens jullie een hele fijne tijd samen en hoop voor je dat het allemaal wel meevalt met zijn bemerking.
Wel super van je dat je dit aandurft!
Vuono schreef:Ah wat een leukerd, veel plezier samen!
Irisjeeh1999 schreef:Wat ben jij een schat van een mens dat je het haar zo gunt! Ze heeft een topplekje bij jou, veel plezier!
PipFiFa schreef:o's af. Heel veel plezier samen! Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar hoe het met jullie verder gaat...
Gowlan schreef:Wat gaaf zeg! Geniet van je paard, wat een tof dier om te zien!
Mimo15 schreef:Gefeliciteerd! Zag een tijdje terug al een berichtje in het trekpaardenforum, leuk dat je haar het gekocht en haar het beste gunt! Weer een trekpaarden fan erbij:)
jetwii schreef:Respect en veel plezier

haha dat zeg ik ook altijd tegen mijn hond en dan zo zacht en lief mogelijk. Ze kwam!!!! Ze kwam en begon aan mijn hand te kriebelen, uiteindelijk heb ik haar lekker een uurtje kunnen poetsen en met haar kunnen knuffelen.
) en toen kwamen er een aantal traantjes omdat ik zo emotioneel werd dat ze EINDELIJK bij me is, gewoon van mij, samen wij.. Bijzonder..
maar ik ben gewoon zo tevreden en blij!