Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Koekeroekus schreef:Ben ik de enige die zich ook af vraagt of ponybeest überhaupt wel 3 is al.![]()
Snap dat er verschil in zit op die leeftijd en dat ze soms meer tijd nodig hebben maar dit vind ik wel heel erg eruit zien als twee jarige.
Art_Ificious schreef:Pff ...
Wat het groeien betreft heeft de kliniek zelf gezegd dat hij nog 5cm zou groeien in de hoogte. En de touwtjes test bewijst dit ook.
Daarnaast is er een medebokker op stal geweest voor grondwerkles in rechtrichten maar Harley is helemaal niet scheef zo is gebleken.
En zij vond hem ook niet te iel om op te rijden. Anders had ze mij dat écht wel gezegd want Ik had namelijk vermeld dat ik er al op rijd en vooral op wandelritjes graag doe.
Art_Ificious schreef:Pff ...
Wat het groeien betreft heeft de kliniek zelf gezegd dat hij nog 5cm zou groeien in de hoogte. En de touwtjes test bewijst dit ook.
Daarnaast is er een medebokker op stal geweest voor grondwerkles in rechtrichten maar Harley is helemaal niet scheef zo is gebleken.
En zij vond hem ook niet te iel om op te rijden. Anders had ze mij dat écht wel gezegd want Ik had namelijk vermeld dat ik er al op rijd en vooral op wandelritjes graag doe.
Art_Ificious schreef:In de winter (vanaf half september of begin oktober) wou ik hem sowieso op rust zetten.
Ik weet dat er dan namelijk ook meer energie gaat naar het warm houden van zijn lichaam.
In de winter ga ik hem ook extra bijvoeren met luzerne en een handje vitalbix.
Dan pak ik hem vanaf januari of februari weer op. Ligt er ook net aan hard het dan nog vriest want stiekem hoop ik op een strenge winter dit jaar (vraag me niet waarom).
Ik vroeg me nog wel iets af? Hoe veilig is fietsen met een paard? Heb dat 1x gedaan en er waren toen andere fietsers die me toeriepen dat het levensgevaarlijk was wat ik deed, maar had wel controle over Harley. En dat vind ik net wat leuker dan wandelen aan de hand.