Heel veel succes en plezier samen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
stitchlover schreef:Wauw wat een hoop leuke reacties, dankjulliewel! Ik rij en train inderdaad altijd zoals we hier rondrijden! Busted doet het er super op en is fijn licht aan de hulpen.
@MarjanB, dankje! Hij is inderdaad geen propje, maar gelukkig niet echt overdreven lang. Hij beweegt erg ruim en is altijd heel los in zijn lichaam geweest. In zijn opleiding heb ik de verzameling daarom heel geleidelijk geoefend en gevraagd. Dat zorgt ervoor dat hij als een harmonica in en uit te schuiven is. Hij is nog steeds een 'elastiekje', kan makkelijk de ruimte pakken in verruimingen en is weer heel soepel terug in de verzameling te rijden.
Wat je zegt over de SenT zie ik om me heen inderdaad vaak gebeuren, maar die 'roofbouw' doe ik mooi niet aan mee. Gewoon lekker je dier de tijd geven om sterker te worden!
MarjanB schreef:Klinkt super goed! Ben eigenlijk wel benieuwd, krijg je ook apart commentaar op je coupon van jury's over je vriendelijke rijden? Ik zou als jury het namelijk echt aanmoedigen om zo verder te gaan en een voorbeeld te zijn
stitchlover schreef:MarjanB schreef:Klinkt super goed! Ben eigenlijk wel benieuwd, krijg je ook apart commentaar op je coupon van jury's over je vriendelijke rijden? Ik zou als jury het namelijk echt aanmoedigen om zo verder te gaan en een voorbeeld te zijn
Dat commentaar valt eigenlijk wel mee, de onderste cijfers qua rijvaardigheid en beeld hangen altijd rond de 7 dat wel en er staat wel eens onder "fijn voorgesteld", "fijne combinatie" of "fijn beeld", maar niet volcontinue. Omstanders complimenteren me dan weer wel regelmatig.![]()
Ik wordt ook niet vaak aangesproken op het feit dat ik zonder rijdt in positieve zin, de enige keren dat ik er op aangesproken wordt, is als mensen (van de organisatie zelf) denken dat het rijden met sporen vanaf het M nog steeds verplicht is, haha
JPS schreef:Ik kan me alleen maar aansluiten bij de gegeven complimenten. Jullie geven een fijn beeld en zijn een voorbeeld voor velen. Respect voor de wijze waarop je bovenal naar je paard bent blijven kijken. Dat betaalt zich terug en daar mag je trots op zijn. Enorm veel succes gewenst!
Change3x schreef:Ik vind dat de mensen die wel met S&T en/of spoortjes rijden hier nu wel erg afgekraakt worden. Misschien hebben die paarden het wel nodig, zo'n ding wordt er niet voor de lol ingehangen.
TS: Ziet er superfijn en ontspannen uit! Ben best wel benieuwd naar bewegend materiaal van jullie na het zien van die fijne foto's.