Dankje LollieLoes het is de premiera novara van hypostore.nl
Heel erg bedankt irisjeeh1999
Haha AlwaysH, je moet het zegmaar in 2 delen lezen, dus: wie had gedacht dat ik reserve kampioen zou worden en uiteindelijk was ik in de ereronde als enige Fries tussen alle dressuurpaardjes
Een Fries vind ik anders juist wel een dressuurpaard! Ondanks dat ze er natuurlijk niet voor zijn gefokt kunnen ze wel mooi lopen!
Pindakaa7
Geplaatst: 19-08-16 23:41
Friezen krullen hun hals vaak snel op in een valse knik en achter de loodlijn, dat is iets anders als mooi lopen (of nou ja, het ziet misschien wel mooi uit maar de rug wordt hierbij over het algemeen niet goed gebruikt) @AlwaysH Ts heeft haar Fries wél mooi aan het lopen, de neus op of iets voor de loodlijn en goed ruggebruik. Compliment daarvoor ts!
Dat snap ik, ik weet wat dat is en ik weet dat het snel gebeurt met Friezen. Betekent dus niet dat ze niet mooi kunnen lopen, net zoals TS maar weer bewijst.
Klopt, maar het is vaak door te streng inrijden. Daar heeft een nieuwe eigenaar nog jaren last van. Bij ons op school lopen zo ook netjes opgericht onder de juiste ruiters