Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peer2005 schreef:De foto's zijn echt fantastisch ts, je hebt talent!
Maar ook ik kan er mijn ogen niet voor sluiten als ik de stress en de pijn in de uitdrukkingen van de paarden zie. De optoming alleen al van het paard op foto 1, oii..... Snap ook niet zo goed onder welke noemer de 'paardenliefhebbers' van bokt dit wel accepteren en zelfs toejuichen...
dan doe je zo je best om vriendelijke foto's te plaatsen om al dit gezeik te voorkomen en is het nog niet goed
Bellatrix schreef:Ik vond je vorige topic ook prachtig...altijd jammer van de discussies.
Mooie momenten heb je vastgelegd!! Ga je nou elk jaar??Mag ik vragen hoe je dat financieel doet? Mag natuurlijk via PB...
en liefst nog zo lang mogelijk ook 
peer2005 schreef:De foto's zijn echt fantastisch ts, je hebt talent!
Maar ook ik kan er mijn ogen niet voor sluiten als ik de stress en de pijn in de uitdrukkingen van de paarden zie. De optoming alleen al van het paard op foto 1, oii..... Snap ook niet zo goed onder welke noemer de 'paardenliefhebbers' van bokt dit wel accepteren en zelfs toejuichen...
Volgens mij moeten een aantal mensen zich eens goed gaan inlezen over rodeo in het algemeen en stress bij paarden. Maar goed.
Lekker logisch.
dankjewel!!
zijn er niet zo veel hoor
)