Lente schreef:Moeten wij dan omdat we vrouwen zijn dat soort opmerkingen maar gewoon negeren?
Hoewel ik snap dat het niet slim is in zo'n situatie is het toch eigenlijk bizar dat we geen reactie kunnen geven zonder vervolgens agressie op ons dak te krijgen?
Dat valt in hetzelfde segment als "ze vroeg erom want ze droeg een kort rokje".
Mee eens. het verwondert me dat er zoveel reacties zijn die blijkbaar vinden dat TS het zelf gezocht heeft. En blijkbaar moet je begrip hebben voor onbeschofte mannen, zeker als ze gedronken hebben. En hen dan diplomatisch aanpakken.
Dat die mannen wat roepen, ok. Maar dan moeten ze er ook maar tegen kunnen dat ze antwoord krijgen. Dan ben je quitte. Maar dat aanvaarden ze dan blijkbaar niet en dan gaan zeiemand dan fysiek in gevaar brengen. Dat gaat toch wel heel ver.

Zij vind het niet prettig, klaar. Kijk, ik zou er ook niet meteen een zaak van maken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich onprettig voelde.

Het is niet omdat ik borsten en een kont heb, dat ik op deze wereld ben gezet om openlijk gekeurd te worden door mannen. Als TS zich aan de opmerking stoort en zich er niet lekker bij voelt, is dat haar goed recht.