Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:Wauw wat een fotos!
Ik vind het dubbel, misschien kan iemand mij uitleg geven.
Er is al altijd zo weinig ruimte, en dan toch blijven fokken?
Wat gebeurt er met deze kudde? Als het er teveel zijn?
Of als de winter aanbreekt en er geen gras meer is?
Gaat dit net als in de OVP? en worden deze dieren ook overgelaten aan hun lot?
Of is hier wel een goed voerbeleid bij te weinig voedsel?
Puur vragen uit interesse, als iemand mijn twijfel weg kan nemen. graag!
CupCakes_ schreef:He, dat is in de buurt! Heb hem al zien staan
Wat fijn voor Gio dat hij daar staat! En mis je hem niet enorm?
Keandra schreef:Gaaf gaaf gaaf.
en fijn Gio dagkampioen in BE, toon ze het maar.
(Waar komt hij volgend jaar te staan voor dekking? niet te ver van Belgische grens? Mss toch mijn droom eens waar maken met mijn sleur.)
jokari schreef:Wat een heerlijke vakantie voor Gio ! Denk ook dat het goed zal doen voor zijn mentale groei.
En super dat deze dieren tenminste niet aan hun lot worden overgelaten zoals op de OVP.
Ik ben benieuwd, of er rode veulentjes gaan bijzitten. Kans is wel klein bij halve wildenmaar je weet nooit of er toch niet ergens een merrie het vosgen draagt.
knuffeldier schreef:Wow wat een ontzettende gave foto's! Heerlijk voor hem dat hij een periode zo lekker van zn vrijheid kan genieten en dan ook nog een eigen Harem, wat wil je nog meer als kerel![]()
Ben je alleen niet bang dat hij een flinke mentale opdonder krijgt als hij in oktober weer terug naar stal moet (weet niet hoe jij hem houd) en dan zn vrijheid en zn ladies kwijt is?
extasy schreef:Heerlijk voor je topper.
Alleen vraag ik me nu echt of ik de enige ben die het echt gewoon sneu vind dat hij straks weer terug moet naar huis en dan weer de sport in moet?
Hij heeft nu een vrij leven, en moet straks weer volop aan de bak....
Ik zou het heerlijk voor mijn paard vinden, maar ik zou nooit de keuze maken om hem daar heen te sturen als hij daarna weer terug moest. Ik denk dat hij straks doodongelukkig wordt...
speurneusc schreef:er is daar geen toezicht! Staatsbosbeer is nauwelijks te vinden en zijn alleen aanwezig tijdens kantooruren door de weeks, dierenbescherming komt voor deze dieren niet! Staatsbosbeheer komt wel eens langs kijken en in de winter komen ze om de paar dagen een grote baal hooi brengen maar verder komt er niemand.
speurneusc schreef:er is daar geen toezicht! Staatsbosbeer is nauwelijks te vinden en zijn alleen aanwezig tijdens kantooruren door de weeks, dierenbescherming komt voor deze dieren niet! Staatsbosbeheer komt wel eens langs kijken en in de winter komen ze om de paar dagen een grote baal hooi brengen maar verder komt er niemand.