c_alsemgeest schreef:Ja dan ook... wanneer je stalling, startgeld, verblijf en eetgeld meerekent. Ik ben meestal rond de 1000 kwijt
Eogen eten en verblijf zit er inderdaad niet bij in...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:ynskek schreef:Mijn instructie rekent op 500 euro per paard.
Als ik je instructie was zou ik de verdubbelaar maar even inzetten
Petrichor schreef:Ik wil dit jaar ook de hele week mee doen met mijn paard.Wilde haar daar ook de hele week gaan stallen, het liefst in de manege zelf. Hoe zit het daar met de beveiliging? Worden de stallen snachts in de gaten gehouden?
Magicmowgli schreef:Ik wil dit jaar misschien ook voor de eerste keer gaan! Maar is alles op gras of is het (voor een gedeelte) op zand? En heb je ook stukjes land/paddocks die je kan huren? Of echt alleen stallen?
Joolien schreef:Magicmowgli schreef:Ik wil dit jaar misschien ook voor de eerste keer gaan! Maar is alles op gras of is het (voor een gedeelte) op zand? En heb je ook stukjes land/paddocks die je kan huren? Of echt alleen stallen?
Alles is op zand. Op het terrein zelf is het alleen de stal. Er zijn wel stallen in de omgeving waar je ook weidegang of paddocks erbij kunt huren.