Gelukkig had ik een nieuwe cap op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gelukkig had ik een nieuwe cap op

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 08:16

Jij hebt geluk gehad! Fijn dat je een nieuwe cap op had :)

Succes met herstellen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:22

Nogmaals beterschap!

Kan die beschadiging niet komen door een keer goed hard je hoofd stoten ofzo...?
Dat kan wat sneller gebeuren en is wel iets dat je makkelijk weer kan vergeten natuurlijk :)

Bvb. dat je al bukkend wat opraapt en bij het omhoog komen ineens een tafel of bovendeur tegenkomt ofzo waar je kneiterhard je kop tegen stoot %)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 13:25

Zou kunnen, dat ga ik met de dokter bespreken als ik ook de foto's ga zien...

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:29

Oeii wat een mazzel dat je een nieuwe cap op had! Ik ben nu ook wel benieuwd naar de binnenkant van je cap... Beterschap

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:41

Beterschap ts... Mijn cap is ook heilig.. Heb al 2x zo'n smak gemaakt dat mijn cap echt stuk was... De eerste keer dat dat gebeurde zat er zelfs een hele scheur in :\

2de keer was vorig jaar Januari. Toen verloor ik heel knullig mijn evenwicht en rolde eraf maar precies met mijn hoofd op het asfalt.

Ik had een flinke hersenschudding en een gat in mijn hoofd die ze hebben dichtgelijmd.
Dit is door mijn cap heen :=

Die breuk in je rug is wel schrikken...

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 13:47

Veel beterschap, succes het je herstel en blijft er inderdaad op letten niet veel te willen in een keer

Wel fijn dat je goede hulp krijgt +:)+ en wat vreemd van die oude breuk komt meestal toch door een flinke impact (geen gekke slaapwandel hobbies?)

Top dat je een topic opent om nog een keer het belang van een cap te benadrukken :j

Hafje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 13:36

Veel beterschap!
Een cap is toch iets belangrijk.. Ik rij nu 27 jaar, gelukkig nooit iets ergs voorgehad, maar wel al een vriendin verloren die zonder cap reed en van haar paard gevallen is. Ze heeft het ziekenhuis zelfs niet meer gehaald..

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 17:10

Heel veel beterschap en sterkte met het herstel. Hoe is het inmiddels met het breukje? Ben je al wat meer op de been?

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 19:58

Leuk dat je dat vraagt.

Ik ben nog wat vergeetachtig en heb nog veel last van de kneuzingen, maar inmiddels ben alweer 2 uur per dag aan het werk. Breukje zit in een doornuitsteeksel en kan verder geen kwaad.
Ik ga beginnen met fysiotherapie om verder op te knappen en ga ervan uit dat ik over een poosje ook weer in het zadel zit.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:17

Gelukkig kan het breukje geen kwaad. Fijn om te lezen dat je inmiddels alweer wat meer kan. Doe het rustig aan. :)

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 11:25

Jeetje wat een geluk. Had heel anders kunnen aflopen.

Heb zelf ook van die harde klappen gemaakt. 2x. Thank God voor de cap.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 22:18

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 23:11

Oh, wat leuk!
Ik hoop dat dit topic nu nog meer gelezen wordt.

Inmiddels zijn we alweer 3 weken verder na het ongeluk en ik ben er nog lang niet.
Langer dan 10 minuten kan ik niet lopen, een gesprek met meer mensen is lastig, zeker als ze doorelkaar praten. Met mijn nek kan ik nu twee uur per dag werken en moet geregeld plat op bed liggen om mijn spieren te ontzien.
Volgens mijn dochter vraag ik vaak dezelfde dingen, of ze de honden eten heeft gegeven, heeft mijn paard haar poeders gehad.... Allemaal dingen die ik normaal zelf regelde en ik nu uit handen geef. Ik heb dan het gevoel de controle niet te hebben en vergeet wat ik gevraagd of gezegd heb.

Dus ook met cap is de klap hard aangekomen, maar vast minder hard van zonder....

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:07

Zo, dan heb je echt een harde smakkerd gemaakt.
Wat zijn de vooruitzichten? Is er kans op restschade in je hersens, of zou je volledig kunnen herstellen?

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 15:52

Voor nu is dat nog afwachten, half augustus heb ik een afspraak bij de neuroloog om hierover te praten. Ik verwacht daarom dat er nog verder herstel is voor die tijd.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:56

TS ontzettend veel beterschap gewenst. En onderschat het niet! En misschien wordt je nooit meer de oude. Ik wil niet niet bang maken hoor. Maar ik ben vorige jaar ook in het ziekenhuis beland, doordat ik keihard op mijn hoofd ben gevallen van James gevallen. Heb dat filmpje toen ook op bokt gezet. En god zijn dank had ik een cap op.
Maar nu bijna een jaar later, ben ik niet mezelf meer. Ben heel vergeetachtig en kon gisteren niet eens mijn eigen trouwdatum herinneren! Moest in mijn ring kijken, dat soort dingen had ik voor de val niet... En mijn zicht is niet meer hetzelfde... En mijn zelfvertrouwen ook niet. Zit niet meer op het paard als voorheen. Ben een bange schijterd geworden.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:57

Jeetje wat heftig en nog een behoorlijke nasleep dus! Doe rustig aan en forceer niks dit heeft veel tijd nodig. Beterschap!

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:58

Jeg zeg, dat is niet zonder gevolgen dus... Ik wens je echt heel veel sterkte!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 16:16

Dat filmpje herinner ik me nog Chasey, lange termijngeheugen...

De namen van collega's die er de laatste maanden bijgekomen zijn onthouden is erg lastig bijvoorbeeld, maar gele briefjes doen wonderen.
Vorige week heb ik twee uur per dag gewerkt en het verbaasde mij hoe kon schakelen tussen Nederlands, Engels en Duits aan de telefoon en per email. Maar ja, dat zit er ook behoorlijk ingebakken.
Al vind ik het nu wel lastig om ingewikkelde teksten te lezen in het Engels of Duits....

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:31

Pfff wat een impact heeft zo'n val dan ook eigenlijk he.
Ik heb ook heel veel moeite met lezen gekregen.
Rustig aan doen Tiwi. En wel goed dat je mijn filmpje nog kan herinneren!