Liefde is: De kracht hebben om iemand te laten gaan!
Sterkte.
Celine_Famke
Geplaatst: 23-06-16 12:51
Och nee, lieve Koekie.. Vind het zo'n onwijs leuk paardje!
Heel erg veel sterkte, maar ik weet zeker dat jullie een goed besluit hebben genomen. Wel echt een heel erg dapper besluit! Maar super goed dat jullie kijken naar wat voor hem het beste is! Het zal natuurlijk wel erg zwaar zijn nu voor jullie, en maandag helemaal... Maar weet dat hij voor altijd in jullie hart voort leeft! En hij zal jullie dankbaar zijn, dat weet ik zeker. Eindelijk rust en geen pijn meer...
Houden van is ook loslaten..
Nogmaals heel erg veel sterkte Tineke en Maarten! Geniet nog even van hem en probeer het een plekje te geven en het te accepteren, hoe moeilijk het ook gaat zijn. *Knuffel*
Briiet
Geplaatst: 23-06-16 12:51
Geen andere woorden dan heel veel sterkte de komende tijd en geniet van elk moment dat jullie nog samen zijn.
Iemand vroeg hoe oud hij is, hij is nog maar 12 jaar... 3 Juli zou hij 13 zijn geworden. Hij loopt al minimaal 3 jaar onregelmatig, waarvan hij ruim 2 jaar door heeft gelopen in de lessen. Toen wij hem kochten, hebben we hem eerst rust gegeven en laten behandelen en dit heeft hem erg goed gedaan. Maar elke keer als we het rijden dan weer oppakten, ging hij na een tijdje weer slechter lopen. Tot hij ook slecht liep als we alleen maar wandelden met hem en rust niet meer hielp.
Achgos.... zo blijft jullie kudde in beweging maar het had nu juist even lekker rustig moeten zijn
Bij jullie dus geen kans op een wondertje zoals bij mijn Rena begrijp ik....?
Die loopt door de pijnstilling heen ook nog zo te honkelen.... maarja ik kan het zolang ze het redelijk naar haar zin lijkt te hebben niet over mijn hart verkrijgen om haar die hele kleine kans te ontnemen dat de boel vastgroeit..... maar bij Kokos zijn de zaken anders zo te horen, wat jammer!
Arme Koekie , ik zag het op Facebook al staan... Heel veel sterkte voor jullie allebei!
loez
Geplaatst: 23-06-16 13:08
Pffff lastig hoor Tineke en Maarten! Knappe Koekie!! Maar jullie hebben enorm goed voor hem gezorgd!
Tineke, heb jij ook een of meerdere foto's van jou en Koekie samen? Gewoon voor de heb?
Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Anoniem
Geplaatst: 23-06-16 13:09
Klopt, hij heeft de botoplossende variant, niet de vastgroeiende. Anders hadden we hem misschien nog kunnen laten opereren of wachten tot het was vast gegroeid. Maar hij komt haast niet meer overeind en lijkt met de dag slechter te worden.
Bedankt.
Loez, nog niet, die wil ik nog wel laten maken door [naam], maar het lukte me vandaag niet.
Goedzo Zou namelijk eeuwig zonde zijn om die niet te hebben!
pmarena
Geplaatst: 23-06-16 13:12
Zo'n operatie is ook niet alles, heel lang stalrust en dan nog maar afwachten of het "pakt" zeg maar... ik vond dat geen optie voor Reentje, dan heeft ze nu meer kwaliteit van leven dan als we dat zouden doen.... maar ik had jullie absoluut de keuze gegund
De tijd tikt door, alleen in gedachten kan je terug...
missfalki
Jullie hebben al het mogelijke gedaan, heel veel sterkte de komende tijd gewenst
Opgeven betekent niet altijd dat je te zwak bent om door te gaan, je kunt ook sterk genoeg zijn om los te laten!
Karin.
amyblub
Ach wat sneu! Heel veel sterkte maandag gelukkig heeft ie een mooie tijd bij jullie gehad!
Anoniem
Geplaatst: 23-06-16 13:13
Klopt, ondanks dat ik nu het vreselijk vind om op de foto te moeten, weet ik dat ik er anders spijt van krijg.
Ja... we hebben al het mogelijke gedaan wat we konden en helaas loopt hij ook gewoon door de pijnstilling, door de poeders en kruiden heen.
Bedankt voor de lieve reacties weer.
PeerAppel
Geplaatst: 23-06-16 13:14
Wat sneu! Gelukkig heeft hij een mooie tijd bij jullie gehad en is hij zo enorm opgebloeid. Sterkte!
pmarena
Geplaatst: 23-06-16 13:15
Vooral als ze niet gezellig mee kunnen komen met de anderen is het zo sneu hè...
Ja, ook dat, maar als hij verder geen hele erge pijn had gehad, hadden we daarmee wel kunnen leven. Dan hadden we hem desnoods apart gezet met ons meest rustige paard, ws. Kim, en had hij het gewoon wat rustiger aan gedaan.
Sterkte Tineke en Maarten. Wat jammer dat het hem niet gegund is om langer van zijn mooie nieuwe leventje te kunnen genieten. Maar een hele eerlijke beslissing!
BeeMed
Geplaatst: 23-06-16 13:43
Heel veel sterkte aanstaande maandag. Zo zonde van zo een jong dier, wat een klote aandoening is die artrose toch ook.
Hij heeft ongetwijfeld een mooie tijd bij jullie gehad. Mooi dat jullie ook zijn einde waardig maken en niet eindeloos laten doorsukkelen.
KM_Ris
Geplaatst: 23-06-16 13:46
Wat een mooie foto's! Heel veel sterkte, en denk vooral veel aan die prachtige herinneringen die jullie samen hebben mogen maken.
Dido2316
Geplaatst: 23-06-16 13:51
Bah, wat ongelooflijk naar dat Kokos maar zo kort bij jullie heeft mogen zijn...
Veel sterkte maandag, we zullen allemaal even met onze gedachten bij jullie zijn, dat weet ik zeker!
Natascha
Geplaatst: 23-06-16 13:58
Heel veel sterkte de komende dagen en geniet nog maar even lekker van jullie kanjer. Hij heeft het super gehad bij jullie. En super mooie foto's weer trouwens.
jansje73
Geplaatst: 23-06-16 13:59
Heel veel sterkte voor de laatste dagen. Mooie foto's zijn het van Ijslander koekie.
Anoniem
Geplaatst: 23-06-16 14:02
Wat een eerlijke mensen met een prachtig hart voor dieren zijn jullie toch. Rust zacht lieve Koekie. En heel veel sterkte Tineke en Maarten
Heel veel sterkte Tineke en Maarten. Het zijn prachtige foto's geworden, en gelukkig kunnen jullie met een lach terugkijken op de mooie tijd die Koekie nog bij jullie heeft gehad.
Is er niemand in de buurt die foto's van jullie samen (Koekie, Maarten en jij) kan maken? Een bekende of een lieve bokker, waar wonen jullie? Wellicht kan ik iets doen..?