Until we meet again

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:58

JustOneBite schreef:
Mwah... wat kan ik zeggen met bahiyah gaat het niet geweldig ze is het goed zat, voor zover we weten gaat het met het veulentje goed. Het is afwachten tot de geboorte zich aandient. Hoe ik me voel laat ik maar achterwegen zou niet eens weten wat voor antwoord ik daarop zou moeten geven.

Dankjewel voor je lieve woorden!

Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Ik vind het als totaal onbekende, vanachter mijn computerscherm al zo heftig. Laat staan jij die er midden in zit!

Respect voor de moeilijke keuzes die je hebt gemaakt. En heelveel sterkte bij de keuzes die nog moet maken en alles wat je nog te wachten staat de aankomende tijd!

JustOneBite

Re: Until we meet again

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 10:20

Allemaal heel erg bedankt voor de fijne berichtjes! Dit helpt me enorm om erdoorheen te komen. Want elke dag kan de laatste zijn :-(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:11

Wat dubbel ;(

Uitkijken naar de geboorte terwijl je weet dat dat het overlijden van de mama gaat betekenen.
Hoe dicht komen leven en dood dan bij elkaar?

Vreugde vermengd met droefenis...mijn hart breekt als ik eraan denk hoe jij je moet voelen ;(

Sterkte!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 11:42

Dankjewel, je hebt precies verteld hoe het is en hoe het voelt het is heel erg dubbel... :-(

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:52

Wow wat super heftig! Ik wil je enorm veel sterkte wensen. Ik hoop voor een prachtig gezond veulentje.
Misschien een vervelende vraag, maar krijgt het veulen dan een pleegmoeder of blijft het de eerst komende tijd nog wel bij Bahiyah?
Nogmaals, veel sterkte voor de komende periode!

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:58

Wat vreselijk om dit te moeten meemaken! Ik hoop van harte op een gezond veulentje!
Heel veel sterkte meid!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:00

Ik word heel stil van jouw topic.

Hoe vreselijk hard kan het leven soms zijn.. Ik wens je ontzettend veel kracht en sterkte toe de komende tijd. Ik hoop dat je een gezond veulen mag verwelkomen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:02

Gaat het hier om een aangeboren afwijking, of is de vernauwing van de hersenstam later ontstaan door bijvoorbeeld een ongeluk? Is er geen grotere kans dat het veulen ook afwijkingen zal hebben? Heeft de kliniek daar iets over kunnen zeggen?

Heel veel sterkte! Lijkt me echt verschrikkelijk om in deze situatie te moeten zitten. Hoop dat de merrie de bevalling goed gaat doorstaan en in elk geval nog even met haar veulentje kan zijn? Ook voor het veulentje zelf.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 12:33

Er staat sowieso een pleegmerrie paraat, we hopen dat ze het trekt om de eerste dagen zelf biest te kunnen geven ivm extra antistoffen maar dit ligt eraan hoe ze de bevalling doorkomt.

Het is niet aangeboren gezien er geen eerdere problemen zijn geweest. Het is ergens door ontstaan (kan meerdere oorzaken hebben) waardoor precies weten ze niet omdat niet alles te onderzoeken is. Wel word het veulentje op 2 ervan getest omdat dit kan, dus de kans op erfelijkheid is klein.

Allemaal erg bedankt voor de berichtjes en ook donaties die er gedaan zijn. Ontzettend lief! :-)

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 14:22

Hoe lang moet je merrie nog dragen of kan het elk moment geboren worden?
Heel erg veel sterkte en kracht, maar toch ook heel veel plezier van en met je veulentje!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 14:33

Ze zit nu op 333 dagen dus het kan elk moment komen natuurlijk. Maar overdragen is ook mogelijk al hoop ik dat niet..

Bedankt! :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 12:38

Hier ook een financiele en virtuele en mentale knuffel. Wat moeilijk zeg dit..

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 12:40

Thanks meis! Xx

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 20:45

Ohh jeetje dit is echt heel heftig, wat heb ik met je te doen.

Ik ben op dit moment ook aan het wachten op een veulentje (merrie 344 dagen), en ik moet er niet aan denken dat ik aan het waken ben voor een nieuw leven en tegelijkertijd te weten dat ik dan afscheid moet nemen van mijn merrie..

och ik heb er echt geen woorden voor maar wens je ongelooflijk veel, echt heel veel sterkte.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 22:11

Bedankt voor je berichtje en steun. Het is inderdaad heel erg dubbel..

Succes nog even met waken ik hoop dat je snel een pracht veulentje hebt lopen! :-)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:22

Jeetje wat een achtbaan van emoties zeg.. ik wens je veel kracht en sterkte!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 22:25

Dankjewel voor je lieve berichtje! Toch wel fijn om te lezen en er steun uit te halen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:59

Zo dan, dat is niet niks nee. Heel veel sterkte de komende tijd TS, dat je maar onwijs veel steun en liefde kan vinden in je merrie haar veulen. Verschrikkelijk echt.. :(:)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:14

Heel veel sterkte!
Zo dubbel ... Enerzijds wil je dat het veulen zo snel mogelijk komt, maar anderzijds betekent dat dan ook het afscheid van je lieve merrie. Lijkt me zo vreselijk moeilijk ... :(:)
Veel respect hoe je hier in staat. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 23:18

Jemig dat komt binnen , je wacht op de geboorte van een nieuw leven een nieuwe vreugd en anderzijds weet je dat je je geliefde merrie kwijt raken gaat.

Sterkte ts :(:)

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 23:26

Dankjulliewel allemaal voor de steun, lieve berichtjes en medeleven. Het is een erg moeilijke tijd van afwachten en afscheid nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 09:24

Hey, ik zit hier zelf met een ziek paard en weet hoeveel geld daar naartoe gaat. Al een tijdje vraag ik me af hoe ik je kan helpen buiten de donatie om. Er zitten veel mensen met een hart voor dieren in mijn omgeving, dus heb ik de link naar jou crowdfunding gedeeld. Ik hoop dat er op die manier nog mensen je verhaal lezen, het delen en/of bijdragen.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-16 09:56

Ah wat super lief! Delen is al heel fijn Dankjewel! Jij zelf ook veel sterkte met je eigen paardje!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-16 00:30

Bij deze even een update van het poppetje:

Ze is vanmorgen om 6:15 mama geworden van een prachtig merrietje genaamd Bayesa, ook wel schoonheid :-)

Helaas werken bokt en mijn telefoon nog steeds niet samen dus fotos volgen nog! Alles is goed gegaan, mama en veulen zijn wel gescheiden in de box doormiddel van een wandje waar bahiyah overheen bij haar wondertje kan. Maar ze er niet op kan staan elke 30-60 min laten ze haar drinken en dat gaat super. Morgen word er getest of er genoeg antistoffen zijn indien dit het geval is gaat Bayesa naar haar pleegmerrie dinsdag en zal bahiyah ingeslapen worden :-(
Laatst bijgewerkt door JustOneBite op 06-06-16 00:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 00:32

Pff van harte lijkt niet op zijn plaats , veel sterkte TS :(:)

Via je crowdfunding op je FB gekomen , wat een prachtig meisje <3