Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saski_K schreef:Heel veel sterkte....Ik hoop dat je paardje weer gauw naar huis mag. Heb vertrouwen in hem. En misschien klinkt het raar, maar heb ook vertrouwen in zijn lot, hoe dat lot ook zal zijn....
Ik duim voor voor jullie...
Willemina_L schreef:Saski_K schreef:Heel veel sterkte....Ik hoop dat je paardje weer gauw naar huis mag. Heb vertrouwen in hem. En misschien klinkt het raar, maar heb ook vertrouwen in zijn lot, hoe dat lot ook zal zijn....
Ik duim voor voor jullie...
Als je leest had je gezien dat Never het niet heeft gehaald.
Wat vreselijk voor je, ik huil met je mee... Sterkte met het verlies van je prachtige paard.
Jinks schreef:Wat erg dat Never het niet gehaald heeft. Ik had zo voor je geduimd. Ik had nl. Niet gezegd dat die van ons het nog twee maal terug heeft gekregen. De derde keer heeft hij het ook niet gehaald na een operatie heeft hij drie dagen met reflux gestaan en moesten we hem ook laten inslapen. Dit is een lijdensweg geweest. Ik wilde je niet onnodig ongerust maken.
Zes weken later verloren we ons tweede paard aan koliek, een aneurysma. In 2014 is ook ons derde paard ingeslapen na een slag in de darm in 2008 geopereerd. Hij heeft al die jaren met frequent koliek gestaan, wat altijd weer op te lossen was met een pijnstiller en buscopan. Uiteindelijk moeten we de strijd opgeven.
En hoeveel pech kan je hebben, mijn vierde paard heeft ems.
Ik weet dus hoeveel verdriet dit geeft en hoe naar je je nu voelt. Heel veel sterkte gewenst. Houd de mooie herinneringen vast. Hij was een prachtig paard. Hoe je op de foto stond met hem bracht bij mij weer heel veel naar boven.
Een dikke knuffel