Wat een mooie actie, ik ben nog steeds trouwe volger, en klik je topic telkens aan in hoop op goede berichten van jouw kant, en ook dit is een goed bericht, niet precies wat betreft je mooie paardenkind, maar het is een mooie positieve opsteker. Op naar nog meer goede berichten in je topic, en ondertussen denk ik aan jullie en leef ik met je mee
Fris
Geplaatst: 24-04-16 00:01
Ik reageer eigenlijk nooit op je topics, maar ik heb alles op de voet gevolgd en natuurlijk hier ook aan mee gedaan. Graag gedaan Nicole, je hebt dit echt verdient
Graag gedaan. Je hebt dit dik verdient naar alles wat jullie mee gemaakt hebben terwijl je op een roze wolk moest zitten. Hopelijk heb je ze snel weer thuis en kan je gaan genieten van je 2 mooie meiden. Dikke knuffel je bent een toppertje.
Wat mooi! Uit ervaring weet ik dat het onwijs ontroerend is als zoiets moois totaal onverwachts komt, op het moment dat je het zo hard nodig hebt.
Zo heb ik destijds via bokt een groep meiden/dames leren kennen, waarmee ik op instructie week zou gaan. Rond die tijd werd mijn moeder erg ziek en hebben wij een zware tijd doorstaan. Op 1 van de moeilijkste dagen kwam ik thuis en lag er een doosje chocolade en een prachtige kaart op de mat van al deze lieve bokkers! Dat moment en het zien van de kaart ontroert mij nog steeds, ondanks dat ik een groot gedeelte van hun niet meer 'spreek'.
Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen!
franka75
Geplaatst: 24-04-16 01:51
ah dat is echt lief zeg
cherell0
Geplaatst: 24-04-16 08:52
Heel erg graag gedaan. Je verdiend het !
Hopelijk kan creme snel zorgeloos buiten spelen en jij een toekomst met haar opbouwen.
Graag gedaan! Na alle stress en ellende heb je dit verdiend. Heb alles stilletjes gevolgd maar toen dit op de chat bij kbk voorbij kwam moest ik gewoon meedoen! Hoop dat creme snel beter word en jullie lekker kunnen gaan genieten!
Graag gedaan, het was een kleine moeite. Jij bent altijd zo open geweest over alles, waardoor iedereen zo erg met je meeleeft. Hopelijk komt alles nu snel goed en kan het genieten beginnen; je hebt wat in te halen!
Jeetje, wat een mooi en hartverwarmend gebaar! ( helaas deze actie gemist..) Wat ontzettend lief, van die initiatiefnemers!!! En het is jou en je lieverds gegund! Heel veel liefs, sterkte en beterschap voor de kleine Crème