Na zware maand lichtpuntje. Emmaline & Hope & trotse mama!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:36

Lieve Emmaline, wat rijd jij al ontzettend mooi! En wat stoer! Op mama haar paard rijden! Het ziet er super netjes en goed uit!! En wat knap van jou dat je al hebt gesprongen! Leuk hé? :D Misschien kan je de stalbaas nog een keer lief aan kijken voor nog een sprongetje met je knappe stippel! :D Want je doet het super goed! :D En wat super van jou dat je mama en papa wilt helpen! Dat vind mama super fijn! :D

En lieve wendy, wat ben jij een ontzettend sterke vrouw! Ik wens je alle sterkte en kracht toe die ik je maar zou kunnen geven! Daarnaast wens ik je ook alle lichpuntjes toe in deze duistere tijd, je gaat het volhouden! Het gaat lukken! :+:

Steffiee_

Re: Na zware maand lichtpuntje. Emmaline & Hope & trotse mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 19:49

Wauw, wat kijk jij al goed rijden zeg! zo netjes, ik snap wel dat mamma trots op je is! :D

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 19:53

Wat doet ze het al goed! :j

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 19:59

Dat ziet er super uit zeg. Knap hoor emmaline en heeeel stoer die sprong.
En wat is Hope toch een braaf en lief dier

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:02

Zo Emmaline, wat ontzettend goed van jou! Tof om te zien, lekker van de paardjes genieten met mama. :)

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:21

Wat super leuk! Ziet er goed uit Emmaline :D Wat gaaf dat je ook je eerste sprongetje hebt gedaan, stoer! :j +:)+

Dit zijn toch van die hele mooie momenten in een moeilijke tijd. Lekker genieten van dat leuke stel wendy! :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 21:52

Reactie van Emmaline: "Bedankt allemaal. Ik vind het heel leuk wat jullie gezegd hebben. Ik wil nog wel een sprongetje, alleen dat mag niet van mama. En er komen meer filmpjes hoor. :D :D :D"

Met andere woorden, ze vond het geweldig. Grijns werd met de reactie groter! Echt leuk om te zien. Echter Rosaline beetje pips dat zij niet genoemd werd hahaha. Maar even uitgelegd dat zij niet op de film staat. Dus nu wil ze ook op Hope, ook op de film, en ook op bokt. Dames... zucht... ;-)

En natuurlijk mag Emmaline nog een keertje springen. Maar wil graag dat ze dan eerst de galop er ook goed op heeft zitten. Mooie stok achter de deur ;-) (Eerst los galopperen, dan pas springen :+ )

Bedankt voor jullie reacties!!! Echt fijn en leuk om te lezen!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:28

Ik wil ook wel een filmpje van Rosaline zien, maar dan op een maatje kleiner. Dat is vast ook een natuurtalentje! ;)

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 01:26

Haha wat leuk om te horen! Ik wil ook een filmpje van Rosaline hoor :j

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 08:15

Wat geweldig om te zien zeg!
Emmaline rijdt prima voor haar leeftijd, ben benieuwd wat daar over 10 jaar uit gaat komen :j
En Rosaline wil nu natuurlijk ook op die stoere tinker, net als haar grote zus :D

En Wendy, sterkte met alles wat er gebeurd is. :(:)
Ik weet zeker dat Bambi jou ook zeer dankbaar is, je hebt haar zonder twijfel de mooiste laatste maanden van haar leven gegeven. Hoeveel liefde jullie haar gaven en hoe je elke keer weer in de houding stond om Bambi op wat voor manier goed te verzorgen en er alles voor deed om haar goed te laten voelen. <3

Hou vooral vast aan de mooie herinneringen en geniet van jullie prachtige dochters :j

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:24

Jij kan vast net zo goed leren rijden als jou zus Rosaline!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:30

Emaline wat super stoer van jou zeg :j Je zit heel netjes en bent een echte stoere meid dat je zomaar durft te springen !

Rosaline ik ben erg benieuwd naar jouw filmpjes en foto's! Ik denk dat jij ook erg goed kan rijden al ;j

En wat zijn jullie ontzettend lief geweest afgelopen tijd hoor ik !

Wendy topper Hoe je je staande houd. Maar dat doe je toch wel met zulke kanjers hè :j

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:39

Wow Emmaline wat kun je al goed rijden!!! En gewoon al echt gesprongen, wat stoer!!!!

Mijn dochter is toevallig ook 8,5 jaar en heeft dezelfde fijne bodyprotector en ze rijdt ook heel graag paard. Ik zal haar morgen je filmpjes eens laten zien.

Ik hoop dat jullie je hiermee een beetje kunnen opladen na deze zware tijd. Ik kijk uit naar nog meer leuke filmpjes en foto's!!!

En Rosaline van jou willen we ook wel eens een leuk filmpje zien! :D

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:46

Wat een rotfilmpje die in de buitenbak. Daar loopt Hope gewoon beter dan mijn stoute, puberende Draver op dit moment _O-

Wat een leuk topic, genieten. Na alles gun ik jou en je familie echt alle geluk in de wereld. Dat al het goede jullie toe mag komen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:27

Ahh wat een leuk topic!! heerlijke filmpjes dat is echt genieten!!
Emmaline je rijdt echt heel goed!! Knap hoor!
Ben benieuwd naar je kleine zus :)