Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Annebet_ schreef:Heel eerlijk, ik zie hem ook minstens even graag op die laatste foto hoor.
Al mijn showpaardjes lopen de hele winter in hun dikke vacht. Tijdens het showseizoen worden ze al zo dikwijls gewassen en geschoren, dat ze in de winter echt de kans hebben om volledig wild te gaan wat betreft hun haardosAlleen de paardjes die ook aangespannen aan het werk zijn, worden al eens een keertje vroeger in het jaar geschoren.
Net zoals dat al mijn showpaardjes het hele jaar door, ook tijdens het showseizoen, gewoon de hele dag buiten kunnen op weides en paddocks. Als ik ze moet gaan binnenhouden voor de resultaten, dan stop ik ermee. Ik vind het leuk, op show gaan, maar de paarden moeten er ook plezier aan hebben en moeten zeker niet inboeten op hun bestaan omdat ik die shows wil doen.
ik ben heel blij met hem. Hij staat nu thuis en het is een aangenaam diertje. Reageert soms wat angstig maar die angst heeft hij nog nooit agressief geuit.
, bedankt
Ik hoop dat hij dan zijn beste beentje gaat voorzetten