KNHS week 1, op weg naar de top 3 daagse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nsky86

Re: KNHS week 1, op weg naar de top 3 daagse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:52

Dan denk ik of deel het of zeg helemaal niks.. iedereen wil het wel graag weten

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:31

Sorry hoor ik was de hele dag druk dus niet op Bokt en vond het wel leuk om jullie even in spanning te houden... maar het zijn Ton de kok Tonnie Huberts Margje van Balen Loes Corsel en Marie jose Timmermans.. ik vind het wel leuke instructeurs waar we vast wat van kunnen leren..

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 04:55

en hoe weet jij dat? want ik heb nog geen mail gehad en kan het ook nergens vinden...

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 06:28

Ik heb het grootste deel even op YouTube moeten bekijken (zal wel aan mijn dressuur instructeur kennis liggen) maar ziet er wel prima uit

Ik dacht dat in de omschrijving van de week stond dat er ook een springles is. Maar aan de instructeurs te zien niet. Zal ik wel verkeerd onthouden hebben denk ik. Al was het met die van mij wel erg lekker geweest

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:10

Zwaantje_ schreef:
en hoe weet jij dat? want ik heb nog geen mail gehad en kan het ook nergens vinden...

Ik weet alles :D

Maar misschien heb ik wel even een mail gestuurd naar de knhs omdat er een fout stond dat we donderdag een proef kunnen rijden maar dat moet woensdag zijn, hebben jullie dat dan niet gezien?
En toen kreeg ik een mail terug met de namen van de instructie en het viel me ook op dat er geen springinstructeur bijstond. Maar wie weet komt dat nog, nu ga ik toch niet springen ben al blij als ik zo blijf zitten *\o/* maar hebben jullie er zin in... ik hoop op mooi weer en een hoop gezelligheid.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:34

Ik hoop stiekem toch op een springles. Paard en ik zijn helemaal niet gewend om zo veel dagen fanatiek te dressuren.

Ik vind het wel leuk maar paard maak ik blijer met over de hekken dan tussen de hekken

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:09

Normaal hebben ze dat ook voor de verandering en een buitenrit in twee groepen de snelle en de langzame, maar ik weet niet of ze dat nu veranderd hebben. En ik las iets van longeerles en geen idee wie dat dan gaat doen. Maar maandag hopen we wat meer te weten.

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 15:30

Ik wil wel graag weten hoe de les indelingen worden gedaan... Hoe laat en dat longeren... Doe ik al amper thuis pfff
Ga meer voor de dressuur en lekker ontspannen!
Heb er mega veel zin in! Nog een weekje na deze dagen ook meteen wedstrijd hoop dat we veel leren denk het wel!
Veder ben ik benieuwd hoe de dag loopt

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 13:55

Nog een nachtje slapen dan zouden we het moeten weten, ik ben trouwens ook niet van het longeren. En ik hoop dat het weer wat mooi is!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:00

Zolang het droog is vind ik het best. Ik wil in die mooie buitenbakken kunnen rijden

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 14:07

ik doe ook mee, maar niet de eerste week :) ik vertrek 20 juni vanuit brugge en kom een dag eerder aan dan dat het begint.
ik doe mee aan de meninstructieweek

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:14

hier nog helaas geen mail! hoop dat ze opschieten!!! wachten is niet mijn sterkste kant pfff en hun aan de afspraken houden ook al niet hahaha

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:45

Ik heb ook geen geduld meer. Ik ben te nieuwsgierig

Nsky86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:59

ben ook heel benieuwd. We hebben volgens mij wel een redelijk kleine groep, vind ik zelf erg leuk want maakt het toch wat persoonlijker.
De namen van de instructeurs zeggen mij niet zo heel veel eigenlijk. Bedankt nog voor het delen van de namen Kajanus.
Vraag me af wat de reden is dat knhs zo traag is met verstrekken van informatie en duidelijkheid.

Zwaantje en ik komen zondag, net zoals een vriendin van mij en haar instructrice. Hoop dat we mooi weer hebben want wil ook wel heeel graag in die buitenbak rijden!

Nsky86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:01

Joki hoe gaat het trouwens met het blessure leed van je paard?

Pikeur is de snotneus van je paard weer over?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:39

Paard is weer een stuk beter. Mocht van da ook vanaf afgelopen dinsdag weer aan het werk. Dus die lijkt er gewoon klaar voor te zijn

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:15

Hier ook nog geen mail. Ze zijn inderdaad niet heel snel met dit soort dingen en ik vraag me ook af waarom dan niet. Ze doen dit al jaren. Ik kom ook al op zondag en dan is er ook een subtop wedstrijd aan de gang dus we kunnen dan meteen de Grand prix bekijken. Maar Joki, het is wel een hele intensieve drie dagen is je paard dan wel op conditie ik zou het zelf eigenlijk dan niet doen. Je moet hem toch weer opbouwen of???

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:33

Ik hoef niet op te bouwen en ze heeft feitelijk 4 dagen stil gestaan. Daarbij is het een eventer dus conditie heeft ze. Mocht het niet lukken neem ik een leenpaard mee maar die rijd ik maar af en toe en we zijn op basis niveau dus dat is heel anders.

Maar ik heb goede hoop van het weekend heeft ze weer een lichte conditietraining gelopen en zaterdag gewoon m1 niveau. Dus ik verwacht geen problemen
Laatst bijgewerkt door Joki op 30-05-16 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:34

Oke gelukkig

Jolien88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:29

Hoi!

Ik ga ook naar de 3-daagse! Normaal niet actief op Bokt, maar ik kwam dit topic tegen toen ik op zoek was naar meer informatie, aangezien ik ook nog geen mail gehad heb. Leuk om te lezen dat er ook foto's gemaakt gaan worden!

Voor de andere mensen die al op zondag gaan: weten jullie hoe laat je aan mag komen? En heeft er iemand zin om (als dat mag, maar lijkt me wel..) vast een rustig ritje over de veluwe te maken op zondag?

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 14:32

vind het wel heel slordig van de knhs........ gelukkig joke dat je weer lekker kan rijden :D

Jolien88 leuk dat je ook mee gaat!
heb vorige week of die week er op gebeld toen zeiden ze tussen 4 en 5 uur... maar we zouden het nog in de mail/brief krijgen de echte tijden hoe laat we mogen komen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 15:44

Mail gehad. Ik vind het wel weinig les. En ik vind het jammer dat ik geen les heb bij marijke.

Ik zit in groep 13

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 17:53

Wie is Marijke?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 17:58

Sorry niet op autocorrect gelet. Ik bedoel marigje

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:11

O oke en ik maar zoeken hahaha, maar dat hou je toch ze delen je in. Ik had ook wel van Stephanie k of Ton de K les willen hebben maar ik ben wel tevreden, ik zeg maar zo je kan van iedereen wel wat leren.