Zoo Seven (OO Seven) training voor de ZZ-Licht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: Zoo Seven (OO Seven) training voor de ZZ-Licht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:00

Van t weekend hebben ze ook zo goed gescoord! Toppers *\o/* <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:21

Dottie0991 schreef:
Wat een commentaar hier overal weer :(
Ik vind jullie een prachtige combinatie! Bij de 2e foto dacht ik gelijk WOW!
Lekker zo door gaan , zo te lezen weet je zelf de punten die verbeterd kunnen worden, ik vind het er goed uit zien :D
Zie je dit echt zo?

Ik zat e juist te bedenken dat TS ontzettend positief blijft reageren en dat de reacties allemaal vriendelijk van toon zijn én bovendien TS van de (in mijn ogen) juiste tips voorzien.

Erg toffe combinatie! Ik zou ook proberen je paard van voren iets meer ruimte te geven. Daarnaast, al zal je dit vast al doen, enorm veel blijven schakelen tussen en in de gangen. Dat maakt de achterhand sterker en verbetert het rug-gebruik.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:32

L_isanne schreef:
Iris82 schreef:
Het moment dat het voorbeen op zn hoogst is, is niet het moment dat het achterbeen het verst ondertreed.

Het is misschien leuk voor de foto om zo'n voorbeen erop te hebben maar over de achterhand zegt het niets.

Zou dat in theorie niet wel moeten? Draf is een tweetakt gang. Dus als het klopt wat jij zegt, dan zou dat betekenen dat het achterbeen de grond eerder weer raakt dan het voorbeen en heb je geen twee takt meer. Of redeneer ik nou niet logisch?

Op een gegeven moment gaat het voorbeen hoger dan het achterbeen bij kan treden. En dan is het voorbeen dus eerder omhoog dan het achterbeen ondertreedt. Het volgende shot geeft dan een beter beeld van het ondertreden. Ik heb uren filmpjes geanalyseerd naar aanleiding van verhitte discussies op RT-D. Ga ze op YT maar eens per beeld analyseren dan zie je dat wel.

__Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 14:40

Ik heb zeker veel aan de tips gehad en we werken er hard aan! :D

Van het weekend zijn we 1e geworden met 216 punten, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven! :o *\o/*
Mijn paardje, die op wedstrijd wordt 'uitgescholden' voor dikke pony, loopt mooi alle grote dressuurpaarden eruit!

We trainen lekker zo verder en zien wel hoe ver we gaan komen, dit pakt in ieder geval niemand ons meer af!

xmoosjex

Re: Zoo Seven (OO Seven) training voor de ZZ-Licht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:31

En zo is het !
De liefde en plezier en trots zijn op je paardje is heeeeel duidelijk zichtbaar
Top prestatie !