Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pandora2 schreef:Wat een heerlijke combi zijn jullie toch !![]()
Krijg een spontane aanval van jaloezie... die filmpjes![]()
Wat een pk !!
en dankjewel voor je compliment!!kwita schreef:mooi dier vooral het trekpaard gedeelte en kleur erg goed zichtbaar!
jorretje schreef:Prachtige buffel heb je daar, het plezier straalt eraf!
ik kon die grijns ook echt niet weg krijgen van mijn gezicht, ik was zo onwijs aan het genieten van Django en het moment!Spruit schreef:Wat een geweldig paard! Heeft Magda heel mooi vast weten te leggenEn mocht je er ooit nog eens een ander plekje voor zoeken
Haha hopelijk mag het zo zijn dat hij voor altijd bij mij blijven
en jaaa Magda heeft heel daar goed haar best ervoor gedaan. Zie hieronder:
.
zegt genoeg! 
Iser schreef:Prachtig paard! Heb zelf een trekpaard x haflinger, ziet er ook uit als een belg maar dan juist kleiner, 1,57 mtr.
yelli schreef:Wat een machtig paard! Je zit er zo ontspannen op, lijkt of je hem heel simpel in galop krijgt en of hij heel soepel beweegt. Moet geweldig zijn om met zo'n paard langs het strand te rijden. Maar moet er ook niet aandenken als hij een keer schrikt.... of krijg je hem makkelijk terug? In ieder geval heel veel plezier nog met hem, hoop dat je nog wat meer topics aan gaat maken.
).. Hij gaat heel makkelijk in galop, dat is een feit! En helemaal op het filmpje, daar was hij al helemaal 'aan' en dus super actief
magda_90 schreef:Natte sokken kweken voor mooie foto's.
GaelleS schreef:Hij is coooll!
Zie weinig (halve) trekpaarden bitloos
Volgens mij is dat echt wel moeilijker. Je moet ze echt wel kunnen overtuigen van mee te willen doen haha
klopt, en gelukkig is hij wel te overtuigen wanneer hij er vertrouwen/ zin in heeft