Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben de manen van mijn Haflinger ook aan het laten groeien. Dacht dat ik al een heel eind was, maar als ik dit zie, zitten wij nog niet eens op de helft

ravellie schreef:Oh, die manen geweldig
Ik heb zelf ook jaren een haflinger gehad, maar zo lang zijn de manen nooit geworden.
Hoofdstel is ook top
horsii schreef:Wat heb je toch een prachtige pony.
E_Nalanta schreef:Weet zeker dat Indy heel oud word met dat pak haar.
Luna2006 schreef:tussen de hele discussie door ben ik even gewoon nieusgierig.
Dun jij de manen uit? vroeg me dat af omdat ze toch een immense bos heeft maar ze op de los foto's niet zo hangen zoals die van mijn merrie
Luna2006 schreef:ik deed het vroeger met zo'n uitdun kammetje dat kappers gebruiken op mijn oude shetlanderDie had ook zo'n golvende manen dan steeds (zoals de jouwe, daarom dacht ik het). Begon dan laag per laag maar is véééééél werk
) toen het onder de elleboog uit kwam, dus spreekt voor zich wat ik van de manen vind. Daarnaast zou ik sowieso die onderste dunne pieken afknippen, maar dat moet je toch helemaal zelf weten joh. Ik geloof nou niet dat ze er last van hebben met die vlechten zo, evenmin als dat korte manen zielig zouden zijn. Beetje te veel fantasie in de berichten hier en daar.