Schwarzwälder Fuchs Daan in de sneeuw

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:27

Wauw, klinkt helemaal prima! Leuk zeg! Ik ben me wat aan het oriënteren: wil het liefst een grote E Forester, maar heb bijvoorbeeld ook al Haflingers voorbij zien komen waar ik heel gecharmeerd van was. Ik heb alleen inderdaad wel wat noten op mijn zang als het op bewegen aankomt, en dan bedoel ik niet dat ik een bewegingswonder op stal wil hebben, maar wel eentje die lekker mee kan komen tussen de WPN-ers. Ik vind de Schwartzwälder echt een plaatje om te zien zo op foto, want moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit eentje in levende lijve heb ontmoet. Maar super leuk om te lezen dat je zo lekker aan het sturen bent en ook nog fijn in de prijzen rijdt! Top! +:)+

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 18:44

Picasso schreef:
Wauw, klinkt helemaal prima! Leuk zeg! Ik ben me wat aan het oriënteren: wil het liefst een grote E Forester, maar heb bijvoorbeeld ook al Haflingers voorbij zien komen waar ik heel gecharmeerd van was. Ik heb alleen inderdaad wel wat noten op mijn zang als het op bewegen aankomt, en dan bedoel ik niet dat ik een bewegingswonder op stal wil hebben, maar wel eentje die lekker mee kan komen tussen de WPN-ers. Ik vind de Schwartzwälder echt een plaatje om te zien zo op foto, want moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit eentje in levende lijve heb ontmoet. Maar super leuk om te lezen dat je zo lekker aan het sturen bent en ook nog fijn in de prijzen rijdt! Top! +:)+

Ik geef privélessen met Daan dus ik zou zeggen, kom gerust uitproberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 18:50

Roosje_ schreef:
Picasso schreef:

Ik geef privélessen met Daan dus ik zou zeggen, kom gerust uitproberen :)

Oh serieus? Nou graag dan! Stuur je later even een pb! +:)+

laughterline

Re: Schwarzwälder Fuchs Daan in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:31

waaauw wat een prachtig dier!

MarilynX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:09

Awh, echt een heel leuk beesie <3 leuk koppie ook!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:10

Tjonge wat zijn er toch veel mooie paarden. Als ik er nu geen had, wist ik niet meer wat ik moest kiezen. Maar dit ras zou zeker kandidaat zijn voor mij!

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:38

:~ :~ :~ :~!

Absoluut een ras welke ik jarenlang in mijn paarden encyclopedie heb zien staan en dan denk my gosh!! Zo één zou ik ook nog wel eens willen <3

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:51

zo'n gaaf paard als ik dichterbij woonde had ik 'm ook graag eens op de foto gezet *-:)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:20

Wauw, echt mooooi! :wow:

:~

Ik krijg spontaan zin om zn manen te vlechten O:)

eliane000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:45

wauw prachtig paard zeg !

Kingsfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:58

Wauw, prachtig paard en geweldig karakter!
Wij hebben er ook een aantal op stal. Verschillende hoogtes en kleuren.
Wil je een ontspannen rit dan kan dat met deze knapen zeker. Zitten als een huis en altijd betrouwbaar.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 08:28

Bedankt voor alle lieve berichten en complimenten :)

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:42

Zo mooi, zijn donkere kleur tegen die witte en blauwe achtergronden!