Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Set_Elkol schreef:Wat is het toch een lekker ding! En nog geen zwarte beentjes he? Zijn ze altijd vaal? Zo spannend dat je gaat dekken
Toydoll schreef:Eindelijk een Fi topic! Dat heeft lang geduurd:D Mijn favo merrie op bokt.
Wat is ze mooi aan het opdrogen! En inderdaad, ze trekt meer naar Cob toe ! Met net zo'n maflinger randje XD
Maarre qua hengst... Stuk voor stuk prachtig. Ik volg alvast
Nalonyda schreef:Wat een prachtige merrie blijft het... en god! Ik dacht al dat ik haar herkende, nu ik de omgeving zie! Volgens mij zie ik haar 2x in de week in het echt. En ik zat nog te zeggen tegen een mede bokker. Volgens mij ken ik die merrie ergens van.. maar zal toch niet... hahah! ben benieuwd wat voor prachtig veulen ze gaat geven!
EngeltjeS schreef:Wat is ze al enorm stoer voor 2 jaar en 9 maand!!
Ze heeft heel veel eigendunk of niet? Dat straalt ze af van de foto's
Venthe schreef:Wat is ze knap Cynthia!
En die aftekening op haar hoofd is erg mooi.
Caily schreef:Daar hebben we het knapste paard van bokt weer, stoere dame! Hoe groot zou ze nu ongeveer zijn?
Imaginaerum schreef:Deze leuke merrie met Kharamel lijkt me echt een hele gave combinatie! Een wat chiquer gebouwde pony met crème en champagne zou toch wel een droom zijn! Alhoewel, dan wordt de heer des huizes hier een beetje pissig misschien, want zo'n pony wil ik er wel bij hebben.
Ben benieuwd wat je gaat kiezen!
turtlelito schreef:He leuk, een Fi-topic!
Wat is/wordt ze leuk...... Ik vind het vooral zo leuk dat ze zo wisselt tussen een zachte blik en een absolute hooghartige. Een echte merrie volgens mij.
cupido1996 schreef:Als je voor een cob hengst wil gaan, kan je ook nog denken aan trefaes Black Marvel. Mooie zwarte hengst welke nog 1 seizoen in Nederland is.
Nalonyda schreef:Wat een prachtige merrie blijft het... en god! Ik dacht al dat ik haar herkende, nu ik de omgeving zie! Volgens mij zie ik haar 2x in de week in het echt. En ik zat nog te zeggen tegen een mede bokker. Volgens mij ken ik die merrie ergens van.. maar zal toch niet... hahah! ben benieuwd wat voor prachtig veulen ze gaat geven!
Cynthia82 schreef:Echt? Waar dan?