Mijn kleine, grote Fi-dioot, voetjes van de vloer!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: Mijn kleine, grote Fi-dioot, voetjes van de vloer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:50

Wat is ze leuk aan het opdrogen! Echt een heel dametje, ze oogt al best volwassen.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:57

He leuk, een Fi-topic!
Wat is/wordt ze leuk...... Ik vind het vooral zo leuk dat ze zo wisselt tussen een zachte blik en een absolute hooghartige. Een echte merrie volgens mij.

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:13

Wat word het toch een gaaf dier! Wat leuk dat je een Fi-baby gaat proberen! Super leuk!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:16

Wauw! Mooi hoor :D

cupido1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:36

Als je voor een cob hengst wil gaan, kan je ook nog denken aan trefaes Black Marvel. Mooie zwarte hengst welke nog 1 seizoen in Nederland is.

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:52

cupido1996 schreef:
Als je voor een cob hengst wil gaan, kan je ook nog denken aan trefaes Black Marvel. Mooie zwarte hengst welke nog 1 seizoen in Nederland is.

Leuk dat hij nog een seizoen in Nederland blijft. Ik had hem ook al voorgesteld aan Cynthia

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:48

Ben heel benieuwd wat je keuze uiteindelijk gaat worden!! :D

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 23:11

Set_Elkol schreef:
Wat is het toch een lekker ding! En nog geen zwarte beentjes he? Zijn ze altijd vaal? Zo spannend dat je gaat dekken :D

Ehhhmm.. nee -O- Ehhhmmm... ja -O-

Toydoll schreef:
Eindelijk een Fi topic! Dat heeft lang geduurd :D:D Mijn favo merrie op bokt.

Wat is ze mooi aan het opdrogen! En inderdaad, ze trekt meer naar Cob toe ! Met net zo'n maflinger randje XD

Maarre qua hengst... Stuk voor stuk prachtig. Ik volg alvast :D

Ach, wat lief dat je dat zegt :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Een eerste volger! Ik wacht wel nog heel even met een volgtopic aanmaken :+ Eerst even Yolooo eruit kijken met z'n allen :D

Nalonyda schreef:
Wat een prachtige merrie blijft het... en god! Ik dacht al dat ik haar herkende, nu ik de omgeving zie! Volgens mij zie ik haar 2x in de week in het echt. En ik zat nog te zeggen tegen een mede bokker. Volgens mij ken ik die merrie ergens van.. maar zal toch niet... hahah! ben benieuwd wat voor prachtig veulen ze gaat geven :D!

Echt? Waar dan? ;)

EngeltjeS schreef:
Wat is ze al enorm stoer voor 2 jaar en 9 maand!!
Ze heeft heel veel eigendunk of niet? Dat straalt ze af van de foto's <3

Hou op, schei uit! Ze vindt zichzelf geweldig! :))

Venthe schreef:
Wat is ze knap Cynthia!
En die aftekening op haar hoofd is erg mooi.

Dankje, meid :)

Caily schreef:
Daar hebben we het knapste paard van bokt weer, stoere dame! Hoe groot zou ze nu ongeveer zijn?

2 maanden geleden was ze 1.44m, maar op de standfoto is te zien dat haar achterbenen inmiddels veel langer zijn dan haar voorbenen _O- Dus inmiddels is ze wel een stukje hoger.

Deliana1993, bedankt voor je spoilerberichtje Y;( :)

Imaginaerum schreef:
Deze leuke merrie met Kharamel lijkt me echt een hele gave combinatie! Een wat chiquer gebouwde pony met crème en champagne zou toch wel een droom zijn! Alhoewel, dan wordt de heer des huizes hier een beetje pissig misschien, want zo'n pony wil ik er wel bij hebben. _O-
Ben benieuwd wat je gaat kiezen!

Nou, en dat was dus de reden dat ik Kharamel oversla dit jaar. Ik wil niet dat jij ruzie krijgt :+

turtlelito schreef:
He leuk, een Fi-topic!
Wat is/wordt ze leuk...... Ik vind het vooral zo leuk dat ze zo wisselt tussen een zachte blik en een absolute hooghartige. Een echte merrie volgens mij.

Een vreselijke merrie! Ik noem haar niet voor niets DraakFi :D

cupido1996 schreef:

is inderdaad ook heel mooi! Zoals YWC al aangeeft, heb ik door hem al een blik op hem geworpen. Ik ga er nog even een studie van maken :)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:22

Nalonyda schreef:
Wat een prachtige merrie blijft het... en god! Ik dacht al dat ik haar herkende, nu ik de omgeving zie! Volgens mij zie ik haar 2x in de week in het echt. En ik zat nog te zeggen tegen een mede bokker. Volgens mij ken ik die merrie ergens van.. maar zal toch niet... hahah! ben benieuwd wat voor prachtig veulen ze gaat geven :D!
Cynthia82 schreef:
Echt? Waar dan? ;)

Hazerwoude-dorp toch :)? Bij een boer met een longeerbak aan de wegkant? Ik rijd sinds November paard op de 'stal' er naast waar lessen worden gegeven :) Ik stond eens buiten te wachten toen de paarden bij de boer buiten werden gezet. Volgens mij staat Fi dan altijd vooraan, en elke keer als ik even moest wachten bleef ik er naar kijken... ik kon er geen vinger op leggen. Tot dit topic. Ik kan het ook helemaal mis hebben :=

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 23:34

Je hebt het helemaal niet mis :D

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:59

Wauw, wat een prachtig paardje en wat een heerlijke heppie de peppie foto's!!!

Jannie4455

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 13:52

Wat een leuk, vrolijk dier en wat een mooie plaatjes! Daar zit imo perfect 'uitvergroot- en inlijst-materiaal' tussen :-).
Groetjes!
Jannie

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:16

Cynthia82 schreef:
Ninke, dat moet je zeker doen! je staat 300 meter verderop, dus dat moet lukken toch? :)
Enne, als Yolooo er is, verwacht ik je zeker! :D

Ik ben verhuisd van stal! Maar het is alsnog max 15 min fietsen dus ik kom zeker :j