Een hengstenkus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:12

Set_Elkol schreef:
Ik zal het filmpje weer open zetten en bij deze het filmpje met iets meer er omheen, misschien geeft dat net een ander beeld al zal dat vast geen meningen veranderen. Hier zie je hoe hij zelf ook wegdraait. Hij reageert echt puur op wat ik doe, kusjes kriebelen zijn bovenlip, daar reageert hij weer op. Mijn merrie doet het ook (is het dan ook gevaarlijk?)

langere versie met geluid

[ Video ]

Nou zeg, die anderhalve seconde dat die paard zijn lippen naar de neus van het vrouwtje beweegt, jemig zeg...

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:27

Gut ik reageer even niet op alle (typische bokt) poeha.

Maar je toverde met jouw filmpje wel even een glimlach op mijn gezicht, daarom deel je dit filmpje lijkt mij. Niet om 'deskundig' gelul over dat het gevaarlijk is e.d. Geniet lekker met je paard :)

En vraag anders om een mod om een slotje

tamary

Re: Een hengstenkus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:33

Dit zijn van die dingetjes die ontstaan tussen mens en paard. Kan best, maar je moet er als mens wel 200% je aandacht bij houden. Ik heb liever lipjes die aan mijn hand friemelen, zowel ivm wormen, etc. als dat ik veel beter zicht heb op wat pony precies doet en hoe de hele houding is tijdens dit gebeuren.

Evercreek

Re: Een hengstenkus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:36

Mijn paard begint met zijn bovenlip te friemelen als ik hem een kus op zijn snor geef :')

Leuk filmpje hoor, erg schattig en zeker mooi peerd!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:46

OMG DIT BEEST IS ZO GEVAARLIJK HIJ KNUFFELT EN KUST JE GEWOON BIJNA DOOD OMDAT HIJ JE ZO LIEF VINDT OP NAAR DE SLACHT ERMEE!!!!!L!!!!!???!!!!!! ~~}> ~~}>

Ilya is zo'n schatje, word altijd helemaal blij van jullie topics <3 Ik vind het altijd heerlijk om te zien hoe sterk die band nou eigenlijk tussen jullie is, zelfs van alleen maar wat foto's spat het er al vanaf :D

(Is het serieus al anderhalf jaar geleden dat Ilya geboren is :oo De tijd gaat echt verrekte snel man :'))