Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Thea_Ste schreef:Goed dat ze eraf gaat! slimme zet!
Als jij er weer op gaat zitten en gaat doorrijden gaat dat vast weer goedkomen, aan de basis die het dier al heeft kan je wel zien dat jij wel een goede ruiter bent![]()
Als je niemand beter vindt zou ik hem gewoon even de weide op zetten. Hij heeft al een goede basis, dat is het belangrijkste, na 6 maand kan je dan weer zelf rijden. en het kan zo'n jong dier echt wel deugd doen denk ik!
maar dat heb ik gezegd, als jij je dier onder het zadel wilt houden dan snap ik dat ook perfect, ik hoop dat er toch nog ergens iets uit de bus komt!
misschien is er iemand uit nl in Berlijn die kan komen zou super zijn LenjaV schreef:Dat heeft hij al gedaan, ik heb het springen opgebouwd en nu mag hij daar in door.. Is toch niet de eerste keer springen, maar wel les van een erbaten berijder waar hij iets Hoger kam. Sorry Telefon duitse ben op stalWat betreft de rest kom ik op terug later snap het niet daarom kort maken etc ten tweede is het ITP
Bedankt het is idd groot groen hier
bobje26 schreef:LenjaV schreef:Dat heeft hij al gedaan, ik heb het springen opgebouwd en nu mag hij daar in door.. Is toch niet de eerste keer springen, maar wel les van een erbaten berijder waar hij iets Hoger kam. Sorry Telefon duitse ben op stalWat betreft de rest kom ik op terug later snap het niet daarom kort maken etc ten tweede is het ITP
Bedankt het is idd groot groen hier
Nou je paard loopt best heel erg uit elkaar, grote sloffen maakt hij.
Als je hem meer bij elkaar rijdt sloft hij niet zo en zal hij zijn lichaam en gangen verbeteren. Zeker voor een jong paard is het absoluut niet nodig om zo langzaam te bewegen. Gewoon betere verbinding en niet zo ruimte geven om hem te laten sloffen.. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
ik heb Wat te doen haha
recht in het midden zitten viel niet mee