Prachtige prachtige fotos. Herinner je topic van toen nog wel. Heb bijna tranen in mijn ogen als ik dat verschil zie. Wat is ze nu een mooie wollige lekker goed gevoerde pony. En wat een zachtaardige uitdrukking heeft ze. Maar met nog wel een hele jonge frisse blik.
Ik heb bambitis opgelopen... Ik zou haar serieus zo willen hebben haha. Ik heb dat niet snel met een dier. Meestal, och ja, mooi dier, mooie foto's en dat is het dan. Maar bij deze foto's kriebelt het helemaal. Van geef maar aan mij haha :p
Maar mooi zo dit. Pony geniet. Dochters genieten en jij kan trots zijn op wat je hebt gedaan.
Helaas wel een Fokker ondersteund die zulke praktijken doet, door haar te kopen, maar och, die 50 was het dubbel en dwars waard toch. En het is niet alsof de Fokker uit zo'n bedrag echt winst haalt, die wil ook een goed bedrag hebben, dus misschien denkt die de volgende keer er beter over na wat hij er neerzet, om wel die 250 te krijgen voor een pony.
Hoe zagen zijn andere ponys eruit? Als die er wel goed uitzagen, misschien had hij de hele bende gewoon op het land en at Bambi niets door haar gebit. Of ze stonden wel op stal, maar ze kon het hooi niet eten dat werd gevoerd. Zo'n handelaar denkt niet och tanden, speciaal voer etc. Pony oogt niet ziek, lijkt geen pijn te hebben, word alleen mager. Dus laat hij het gewoon op zijn beloop. Dierenarts is duur... En pony gaat gewoon hup met de rest mee vrachtwagen op, zien of we er toch nog wat voor krijgen.
Maar absurd hoe die erbij staat, met dat veel te grote zadel en opgevouwen dekje.. en dan word er op die markt gecontroleerd. Hoe is dit door hun vingers geslipt? Nouja, misschien maar goed ook, anders had jij haar niet gehad.
Heb je er een paspoort bij? Ben nieuwsgierig naar wat voor ras ze is eigenlijk. Weet je dat? En ben je nog iets met haar van plan? Inrijden, grondwerk, vrijheidsdressuur, geen idee :p
Laatst bijgewerkt door ElineS op 24-12-15 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt