Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xFriesiaNx schreef:meggiemeg schreef:Veel plezier met de paarden TS, vind het knap hoe je met de commentaren omgaat, erg positief!
Nou zo positief zie ik het niet in.
Met andere woorden ik ben dus gwn te dik... ik ben al verschrikkelijk onzeker al had ik geweten dat je hier afgekraakt word had ik nooit een account aangemaakt.
pien_2010 schreef:Welkom op Bokt TS.
Wat heb je een leuk paard onder je kont en wat dapper dat je notabene op een hengst het rijden weer op gaat pakken.
Je hebt al tips gehad, die ik dus niet ga herhalen.
Ik kan me voorstellen na al die jaren dat je ietwat gespannen op je paard weer zit. Ik vind het dan ook dapper van je dat je op een paard dat je niet kent dit avontuur toch weer aangaat.![]()
Mijn tip zou zijn, probeer het spannende gevoel van je af te laten glijden. Eventueel door een liedje te zingen, however. Ga plezier maken met je paard. Als jij je kunt ontspannen in je hele lijf en plezier maakt dan zul je vanzelf je paard van voren meer ruimte geven, want op sommige foto's zie je dat hij wel met zijn koppie naar buiten kan komen en op sommige foto's zie je dat hij achter de teugel kruipt. Dat laatste kan een gevolg zijn van spanning waardoor je misschien in je armen en/ of handen te streng bent. Een Fries heeft vaak al eens de neiging om zich te veel op te krullen, dus probeer nu je een nieuwe toon gaat zetten met hem om hem voor de ruimte te geven zodat hij niet zich op gaat krullen.
Ik vind dat je een mooi paard hebt. Misschien kun je op stal een zadel van iemand lenen, die wat beter zit, want een nieuw zadel is ook al weer zo wat voor de eigenaar?
pien_2010 schreef:Klinkt goed!! Lastig je rug. Daarmee sterkte. Ook met een lijf dat het niet goed doet kun je ver komen, waar ik zelf het goede voorbeeld voor ben, dus goed dat je jezelf daardoor niet laat ontmoedigen.
Doe maar rustig aan met afvallen, want teveel ineens is nooit goed en de paarden zijn nu ook weer niet van marsepein. Je bent gewoon goed en kritisch bezig en dat is alleen maar leuk en goed.
angelabailey schreef:Ziet er goed uit hoor zeker weer voor een eerste keer.
Sommige commentaar moet je gewoon naast je neer leggen. Als je geen maat 34 hebt hier op bokt ben je al te dik en kan je beter niet meer op een paard gaan zitten. Het zadel is misschien niet ideaal maar dik ben je zeker niet. Paarden zijn echt niet van suiker. Laat je niet ontmoedigen door sommigen hier en ga vooral zo door!!!
AlwaysH schreef:angelabailey schreef:Ziet er goed uit hoor zeker weer voor een eerste keer.
Sommige commentaar moet je gewoon naast je neer leggen. Als je geen maat 34 hebt hier op bokt ben je al te dik en kan je beter niet meer op een paard gaan zitten. Het zadel is misschien niet ideaal maar dik ben je zeker niet. Paarden zijn echt niet van suiker. Laat je niet ontmoedigen door sommigen hier en ga vooral zo door!!!
Sorry, na maat 34? Ik hoop dat je een sarcastische opmerking maakte?
TS is duidelijk wat aan de zwaardere kant, paard wordt natuurlijk niet geplet, niemand zegt ook zulke dingen in dit topic. Alleen dat TS haar gewicht in de weg kan zitten voor een goeie houding. En daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik vind dat bokt nog erg netjes reageert, op misschien een paar mensen na. Ik heb vele malen ergere reacties gehad en nu ik naar bepaalde reacties heb geluisterd en sommige juist niet is mijn houding zoveel beter. Je moet gewoon de juiste tips uit de comments halen.
Helemaal niemand wilt TS beledigen maar we kunnen niet de waarheid achter een roze wolkje verschuiven, dat is oneerlijk.
Gewoon door blijven trainen, vliegen de kilo's eraf en verbeter jij vanzelf je houding.