Haha, ik heb ze net toe gekregen, zal er even een paar uploaden!
Ze staat al bij de heren, wat een rustig en "cool" paard is het ook!
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-15 19:36
Aankomst, met een happy face van de trailer af
Ik ben ook blij Elska moet even hinniken naar onzichtbare vrienden
Eerst even wennen op de wei (winterstuk) zonder de heren
Alle paarden waren heel erg rustig eigenlijk, dus hebben we ze na een uur samen gelaten. Dat ging zoals verwacht Elska trok zich nergens iets van aan en kon de heren met een zure blik meteen op hun plek zetten. Sol (mijn oudste paard) had enkel oog voor het hooi, en Noah (mijn jonge paard) snapte er niets van. Zelden een paard zo stomverbaasd weten kijken
Hij was dan ook helemaal in de war dat ik daarnet wegging ZONDER het nieuwe schepsel terug mee te nemen. De arme jongen
Morgen krijg ik nog een berg foto's (mijn zus had er nogal veel getrokken), zullen vast nog leuke tussen zitten
Anoniem
Geplaatst: 28-12-15 19:43
Zo, die heb ik even gemist ... wat leuk zeg! Een hele echte IJslander helemaal van jezelf! Mooi dier ook. Ben benieuwd naar de volgende topics, die ik dan hopelijk wel op tijd zie
Haha [naam], ik probeer het ook een beetje stil te houden (buiten hier op bokt dan ) drie eigen paarden lijkt zo decadent
Haha, ik begrijp het helemaal Hier op stal staat ook een paardje waar iedereen over zegt "die moet je kopen" en dat zou in een ander tijdperk zeker gebeuren (echt een leuk dier en prachtig karakter, nog jong etc. etc.) maar 3 paarden gaat 'm echt niet worden Vind het wel stoer dat jij het wel kan
Wat goed dat ze zo relaxed zijn. Misschien ziet ze gewoon niet dat ze ergens anders staat! Noah vindt het denk ik leuk, een mooi meisje!
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-15 21:26
Vivat: jep tijd om dat moeder-dochter ritje te gaan plannen
Susanne: geweldig he dat hoofd, arme Noah. Ze heeft inderdaad prachtige manen
Sabine: oeh, lastig als er dan zo'n droompaard voor je neus staat. Ik heb ook lang getwijfeld hoor, alle voors en tegens, financiële plaatje.. ben blij dat het kon
Miranda: zou het dat zijn ja? Toch, van een kudde ijslandermerries naar mijn lompe lummels, het verschil kan niet groter Noah deed wel echte gentleman murmeltjes naar haar toe, heel erg schattig (je kent ze wel, de huhuhuhuhu's)
Ze is geweldig, Sarah! En Noah... dat hoofd is goud waard..
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-15 17:34
Kijk
Heerlijk kort rondje gedaan, gestapt, gedraaft, getölt en gegaloppeerd, alle knopjes werkten naar behoren Ze was wel heul vrolijk, toch nog eens goeie afspraken maken over de rem maar voor een eerste x alleen op buitenrit na een verhuis, niks te klagen.
Zalig hoor zo met een bomproof looplustig paard op pad