Afscheidsfoto's reus Bogan en onwetend ook van m'n buik...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Afscheidsfoto's reus Bogan en onwetend ook van m'n buik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 15:44

Prachtige foto's...

Heb even goed zitten janken, ben zelf bijna 11 weken zwanger momenteel en voor dit soort berichten blijf je toch altijd bang... echt vreselijk, en ik wil je echt enorm veel sterkte wensen!

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 16:19

Veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje. Dat deze foto's je toch ook maar mogen steunen, ze zijn erg mooi!

ingetje3012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 23:24

Prachtige foto's Michelle!
Heb nog erg vaak aan jullie moeten denken!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 19:42

evdpanne schreef:
Wat een mooie foto's maar wel heel dubbel inderdaad! Wel fijn dat nog zoveel foto's hebt en dat je daar zelf ook heel blij mee kan zijn. Sterkte in ieder geval de komende tijd!

Hopelijk vind Bogan een fijn huisje! Zou een perfecte opvolger zijn voor ons, maar voorlopig hebben we er nog twee staan :). Maar hij is echt heel leuk! Gaat vast een fijn baasje vinden!

Dat hoop ik ook! Hij verdient het zoooo! Hij is echt zo relaxed, fijn te rijden, werkwillig en lief. Al zou je 'm soms heus wel achter het behang plakken maar ze hebben allemaal wel wat toch?

Iedereen bedankt, voor jullie sterkte wensen en lieve woorden.

Tancreda4

Re: Afscheidsfoto's reus Bogan en onwetend ook van m'n buik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:36

Wat een prachtige foto's, vol dubbele emotionele ladingen <3 Dubbel afscheid, wat zwaar... maar prachtige herinneringen. van je grote reus (wat een machtig paard) en van je buikje :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 10:08

Ik heb jullie van begin gevolgd en wat een prachtig team zijn jullie..
Ik snap dat de fotos voor jou een hele andere "waarde" hebben gekregen. Wat verschrikkelijk zeg..
Hoop dat je alles een plekje kan geven en ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen!