Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook echt een werkpuntje...Airborn schreef:Wauw... Die kan lopen zeg! En volgens mij zie ik ook bij bijna alle foto's een schoftlift, heel mooi! Neusje mag er misschien nog iets verder uit maar dat komt vanzelf als ze sterker wordt. Heel heel gaaf paard en heel heel gaaf gereden!

) Focussed schreef:Ah wat een lieve reacties!
Dankjewel! Dat is wel echt iets wat ik nastreef! Mooi in verbinding, op de loodlijn en van achter naar voor... Maar niet altijd even gemakkelijk, haar voorkeurshouding is toch iets dieper en ronder en soms pakt ze daar ook nog graag wat steun in mijn hand. Maar we doen ons best!
en ontwijkt verbinding, meer voorwaarts denkend zoeken naar schwungvol verbinding maken en zelf lengte/houding variëren
Focussed schreef:Ja zeker, dat is meteen ons grootste pijnpunt... En dan hoor ik mijn instructrice al in m'n hoofd: Geen steun geven, naar voren rijden! (Terwijl ik dan vaak de neiging heb juist terug te rijden en meer teugeldruk te pakken)Blijven oefenen, dan komen we er wel
Gaaf dier hoor! Tinkers4ever schreef:Ziet er super uit!
Haar naam + afstamming komt mij bekend voor heeft zij niet tot eind vorig jaar in de L2 gelopen met haar vorige eigenaar? Dan heb ik haar wel eens gezien!

dit is echt helemaal mijn type paard
Veel succes en veel plezier met haar, maar dat komt vast wel goed!