lienbono schreef:@Singa: haha, makkelijkJa, ik moet toegeven, Soraya doet altijd wel haar best. Maar makkelijk is het nooit hoor. Moet behoorlijk veel nadenken zelf, maar dat is niet erg. Zo leer ik ook veel bij!
Vandaar de aanhalingstekens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienbono schreef:@Singa: haha, makkelijkJa, ik moet toegeven, Soraya doet altijd wel haar best. Maar makkelijk is het nooit hoor. Moet behoorlijk veel nadenken zelf, maar dat is niet erg. Zo leer ik ook veel bij!
lienbono schreef:@ Riel: Ik rij Soraya sinds haar 3 jaar. We kochten ze in december (toen was ze nog 3), als ze in januari 4 werd. Denk dat ze toen een keer of 10 onder het zadel was. We zijn oa. nationaal kampioen 5-jarige geworden, 5e op het nationaal kampioenschap 6-jarigen, Antwerps kampioen niveau 2 (=L2/M1), Vlaams kampioen niveau 3 (= Z2).. Af en toe durven we al wel een een hele periode thuis te blijven om te trainen. Ben zo bv. al eens jaar thuis geweest, en ook nu is het drie maand geleden. Ik wil haar niet forceren en hoop nog veel jaren van haar te mogen genieten.