yv; ben zeker van plan het vaker te doen, maar wanneer moeten we nog even bekijken. Eerst maar eens even bijkomen van dit keer en dan eens verder kijken, t is ook n behoorlijk eindje weg. 
Maartje; Je hebt natuurlijk rond en rond, ik vond isold goed te doen qua breedte, ze was wel breder dan mijn oude verzorg-ijs en om t smaller te maken legde ik natuurlijk mn been voor het zadel in stap, en in de tolt zit je natuurlijk behoorlijk stabiel, waardoor ik er weinig last van had. Er is wel iets verschoven, aangezien er later een zenuw klem zat, maar ik vond t goed te doen op deze manier. 
Ginnybjalla; Dat carla ook fysio is scheelt denk ik ook veel, daardoor kon ze mij enorm goed inschatten. De rondheid van een ijsje zal ook bij iedere ijs wel verschillen, haha! Vlakke gangen schelen inderdaad n heleboel.
Debbie; de laatste keer hiervoor heb ik toevallig ook boomloos gereden, wel op een breder paard, maar met mijn ervaringen tot nu toe qua boom/boomloos vind ik met boom fijner. Vroegah reed ik rond in n heel fijn westernzadel waarin ik geen kant op kon, dat was helemaal heerlijk. 
Wat een super lieve reacties allemaal zeg, ik word dr helemaal verlegen van. Dankjulliewel