Van rolstoel naar IJslander..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:24

Je mag zeeeeker trots zijn op jezelf! Superr! <3

Maartje1990

Re: Van rolstoel naar IJslander..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:33

Wat leuk! Ik heb ook een tijdje daar gereden en altijd op isold. Maarvan de ijsjes daar vind ik haar nog relatief rond. Maar daar heb je geen last van gehad dus? Hopelijk kun je er vaker gaan rijden. Is iig een hele fijne stal met fijne instructie en paarden worden ook top verzorgt. Voor mij was het helaas gewoon te ver weg om er te blijven rijden

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:42

Wat geweldig!! *\o/*
Je zit er super netjes op!

Hopelijk valt de pijn achteraf erg mee!

Ginnybjalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 16:22

Wat fijn voor je dat je weer heb kunnen rijden. Omdat Carla naast instructrice ook fysiotherapeute is kan ze iedereen altijd goed begeleiden op het paard. Ik heb iedere week les van haar en iedere keer leer ik weer bij. Alleen IJslanders minder rond? Die van mij is zo rond, zonder zadel is het net een schommelstoel, heerlijk! . Maar het scheelt dat de gangen heel vlak zijn en dat je niet zo uit het zadel wordt gegooid.

Ik hoop dat je weer vaker kunt rijden, zo te zien doet het je erg goed!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 16:46

Wauw, supergaaf Myrth! Je zit heel netjes :D

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 17:11

Wat supergaaf voor je Myrth! Fijn dat je onder zulke goede begeleiding weer eens lekker van een paardenrug hebt kunnen genieten :D

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:14

Wat super fijn dat je weer hebt kunnen rijden. *\o/* Het lijkt me heerlijk zitten de tolt.

Het is misschien een rare vraag, maar zou jij misschien ook lekker kunnen zitten in een boomlooszadel? Omdat ze zacht en vlak zijn. Ijslander zadels zijn vaak ook vrij vlak toch? Dat zijn zadels waar ik zelf ook het lekkerste in kan zitten. Ik heb nu een Barefoot Arizona en die zit heerlijk.

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:35

Wat onwijs fijn voor jou zeg!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:42

Murth, wat super fijn wijffie dat je heb tkunnen rijden en wat een super leuke fotos :D

we moeten snel een x heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bellen <3

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:01

Suuuuperleuk myrthe ben zo blij voor je! Je verdient dit echt en daarom is het extra leuk dat je zo genoten hebt! <3

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 22:37

yv; ben zeker van plan het vaker te doen, maar wanneer moeten we nog even bekijken. Eerst maar eens even bijkomen van dit keer en dan eens verder kijken, t is ook n behoorlijk eindje weg. :=

Maartje; Je hebt natuurlijk rond en rond, ik vond isold goed te doen qua breedte, ze was wel breder dan mijn oude verzorg-ijs en om t smaller te maken legde ik natuurlijk mn been voor het zadel in stap, en in de tolt zit je natuurlijk behoorlijk stabiel, waardoor ik er weinig last van had. Er is wel iets verschoven, aangezien er later een zenuw klem zat, maar ik vond t goed te doen op deze manier. :j

Ginnybjalla; Dat carla ook fysio is scheelt denk ik ook veel, daardoor kon ze mij enorm goed inschatten. De rondheid van een ijsje zal ook bij iedere ijs wel verschillen, haha! Vlakke gangen schelen inderdaad n heleboel.

Debbie; de laatste keer hiervoor heb ik toevallig ook boomloos gereden, wel op een breder paard, maar met mijn ervaringen tot nu toe qua boom/boomloos vind ik met boom fijner. Vroegah reed ik rond in n heel fijn westernzadel waarin ik geen kant op kon, dat was helemaal heerlijk. :D

Wat een super lieve reacties allemaal zeg, ik word dr helemaal verlegen van. Dankjulliewel :* <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:17

Hoe is het vandaag Murth? :D beetje bijgekomen al?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:21

Ohh zo leuk hè :D
Hier ben je ook nog steeds welkom hé om te rijden, lijkt me leuk om eens samen af te spreken :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 14:23

Bijgekomen nog niet helemaal, maar dat komt ook omdat ik toen ik thuis was nog allemaal doktersafspraken had en de dag erna ook nog drukdrukdruk, dus ik ben nog flink gesloopt,ook daarvan, maar t was het zeker waard!