Wow die laarzen zijn wel gewaagd ja. Ik mis nog een accent in het rood op je jasje of ... Nu is het een beetje een normaal standaard beeld en dan *boef* die laarzen. Vind het voor de dressuur zo ook een no - go, ze lijken precies bij een andere ruiter te horen zonder duidelijk rode accent als je van de zijkant kijkt. (De foto's van de voorkant zie je de rode accenten, maar van opzij zie je dat niet). Misschien iets op je mouw, of zak? Maar ieder zijn ding hé, je bent wel lekker herkenbaar zo
Mooi, die rode laarzen! Na een tijdje kijken vielen mij ook de rode zweep, het rood in het jasje en in de frontriem op. Gewaagd en gedurfd, maar zeker mooi.
Misschien moet je eens flexchair training nemen, want je houding is echt niet goed, en als jij uit balans zit loopt je paard ook uit balans. Je zit ontzettend scheef, ik kan me heel goed voorstellen dat het wijken niet lukt want ik denk dat je dan heel raar gaat zitten in dat wijken, als ik naar die foto kijk vanaf de voorkant genomen doe je al heel raar met je lichaam om dr terug te krijgen naar de kant. Ik zat teveel naar links, flexchair training heeft mij erg geholpen bij een goede fysio. Denk aan de basis, tussen twee benen en twee handen recht boven je paard op je 2 zitbeenknobbels, daarin gaan schakelen, want ze is totaal niet aan je been, je trekt op bijna alle foto's je hak op, en ze lijkt niet te willen buigen om je been, omdat ze geen reactie geeft op binnenbeen en doordat jij haar in de weg zit. Ik denk dat de juiste instructie en als jij aan je houding gaat werken dat je een heel ander plaatje krijgt!!
Laarzen zijn gewaagd, maar ook ik mis details in je jasje en dekje
Iloscorp
Geplaatst: 24-10-15 10:13
Leuk paard heb je. Mooi elegant
Het rode zou ik zelf mooier vinden gecombineerd met bruin in plaats van zwart!
Anoniem
Geplaatst: 24-10-15 11:11
Amiigo schreef:
Over to much gesproken
[ [url=m/HjZxA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
kan best toch?
Ik heb hardop gelachen, you made my day
En over het geheel, op m'n jasje + cap + dekje komen zeker nog rode details!! Maar dat ga ik zelf doen en kost wel even tijd
Ik zag de foto in uitgelicht en dacht 'hé, mooie laarzen!'. Daarna pas zag ik dat jij het was. Had het op HE al gezegd, vind de laarzen errug gaaf Misschien wel mooier om het in de rest van je dressuuroutfit nog wat meer terug te laten komen, zodat het allemaal één geheel wordt.
Splendesco
Geplaatst: 24-10-15 13:31
Zo te lezen is er al genoeg rijtechnisch commentaar gegeven. Maar al is gedacht aan een rode cap erbij? Vind het nu namelijk niet heel mooi, je zou ook meer rood terug kunnen laten komen in je jasje en dekje. Voorbeeld van rode cap: https://www.horseinthebox.com.au/access ... range.html
Esaqar
Geplaatst: 24-10-15 17:30
Ah daar zijn jullie weer! Ik vind je rode laarzen heel gaaf! (zou het zelf alleen niet doen met mijn bonte paard en het feit dat ik een mietje ben... maar wel heel stoer!) Verder ga ik mee met het scheef zitten, viel me direct op, maar daar zijn nu volgensmij wel genoeg tips voor gegeven. Jullie zijn een leuk team!
Liedrie
Geplaatst: 24-10-15 18:22
Super mooie plaatjes Die laarzen zijn trouwens echt gaaf haha
Ik vind ze prachtig , die laarzen , echt super mooi ! Leuk als mensen zo gedurfd de ring in gaan, dat fleurt de boel net wat meer op naar mijn idee. Succes !
Thirza
Geplaatst: 24-10-15 23:24
Knappe ET, Else zei al dat ze foto's had gemaakt Jullie staan er knap op, en zag ook mijn schimp voorbij komen op de achtergrond
Het rode is gaaf, zo was ik 1x met mijn roze laarzen gestart maar ga toch liever voor m'n zwarte op wedstrijd. Wat ze hier zeggen over het terug komen, een koortje op je dekje zou het nog meer afmaken.
Anoniem
Geplaatst: 25-10-15 14:06
Nog even als reactie op degene die vinden dat er in cap/jasje/dekje rode details mogen, dat komt er ook zeker! Maar dat ga ik zelf doen, dus ga nog even goed kijken hoe en wat Er zit wel wat rood op mn jasje wat op de foto's niet zo goed te zien is. Inmiddels is mn cap aangepast, en hebben we inderdaad een rode zweep en frontriem! Vandaag hebben we weer een puntje gereden! Hadden er twee kunnen zijn, maar door een stomme links-rechts fout van mij hadden we wat minpunten...
@Amiigo dat is zeker iets wat we doen! Vanaf de hoefslag een paar passen naar bijv links wijken, en dan daarna ook weer terug wijken. (oefening van die nieuwe instructrice) En dat werkte onwijs goed!
@Splendesco ik wil ook heel graag een rode cap! Echter de enige merken die een cap in dezelfde kleur als mn laarzen hadden zijn KEP en Charles Owen, en dat geld heb ik niet over voor een cap