Westhof schreef:Oeh, jouw oornetje matcht met mijn dekje hahaWaar is dat oornetje van?
Het is deze! http://www.divoza.com/nl/br-organza-vliegenmuts
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Westhof schreef:Oeh, jouw oornetje matcht met mijn dekje hahaWaar is dat oornetje van?
Westhof schreef:Bedankt! Op de site lijkt hij wel veel lichter. Op jouw foto ziet hij er een stuk donkerder uit. Komt dat door het licht of is hij in het echt gewoon echt donkerder?
Mocht iemand een uniek Pink Ribbon dekje zoeken dan kan ik die leveren
Jinte schreef:Ik ben aanwezig met een standMocht iemand een uniek Pink Ribbon dekje zoeken dan kan ik die leveren
)
)
!JustLizz schreef:Wij rijden 4 okt 2015 bij Academy Bartels in Hooge Mierde.
Hebben via een goede aanbieding beide een leuk dekje voor niet al te veel geld, maar wel goede kwaliteit gekocht en kunnen we of de rest van het jaar nog gebruiken of als t ons bevalt en we willen volgend jaar weer, dan kunnen we hem voor volgend jaar bewaren!
De weersvoorspellingen voor komende week zien er super goed uit, echt fijn!
Blingh schreef:JustLizz schreef:Wij rijden 4 okt 2015 bij Academy Bartels in Hooge Mierde.
Hebben via een goede aanbieding beide een leuk dekje voor niet al te veel geld, maar wel goede kwaliteit gekocht en kunnen we of de rest van het jaar nog gebruiken of als t ons bevalt en we willen volgend jaar weer, dan kunnen we hem voor volgend jaar bewaren!
De weersvoorspellingen voor komende week zien er super goed uit, echt fijn!
Ooteman toevallig? Had ik ook dekjes vandaan roze voor e12,50
De route van 20 Km vandaag gereden, morgen de 12,5
.

Maartje1990 schreef:Jinte schreef:Ik ben aanwezig met een standMocht iemand een uniek Pink Ribbon dekje zoeken dan kan ik die leveren
Ik wilde dit net zeggen, want ik ga met bokker Jinte mee.
Kan ik op de dag zelf ook nog een donatie doen? (of heeft iemand nog een sponsor nodig? Ik wil best 1 iemand nog sponsoren, die dan maar pb'tje)
@ Nontie: Wij staan bij de Loonse en drunese Duinen (kan dat?? iig bij Tilburg in de buurt)