3 jarige Sjef (easy game) aan het werk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:51

manic schreef:
Echt alleen op bokt zie je mensen die nauwelijks een deuk in een pakkie boter kunnen rijden commentaar geven op iemand die meerdere paarden uit niets helemaal zelf super keurig opgeleid heeft, omdat een net zadelmakke 3 jarige een beetje achter de teugel kruipt..... schiet mij maar lek.

:=

Dat beloofd wat voor de toekomst TS, gaaf dier!

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 17:18

2feline schreef:
Ik heb in maart ook een Easy Game gekocht :)

Een merrie, ook 3 jaar. Ze heeft nog vakantie gehad in de weide samen met andere jonkies. Vorige zondag hebben we haar naar huis gehaald. Ze liet zich mooi uit de groep halen en ging ook gemakkelijk de trailer op. Thuis was ze ook lekker rustig op stal. Nog een paar dagen wennen aan de nieuwe omgeving en dan moet/mag ze aan het werk.

Hoop dat ze het werk net ze makkelijk opneemt als jouw Sjef.

Wat leuk. Je komt easy game niet heel vaak tegen. Ben benieuwd hoe die van jou het verder gaat doen.

Met het karakter van Sjef ben ik in ieder geval heel blij

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:45

Emmaa_ schreef:
Ik zie persoonlijk liever een driejarige die wat achter de teugel kruipt en daardoor wel goede bespiering ontwikkelt waar je weer uit kan rijden met ruimte, dan een driejarige die alleen maar aan het sterrenkijken is en vervolgens bijna niet meer te corrigeren valt.

Ik vind het op deze plaatjes nog reuze meevallen met het 'achter de teugel kruipen' en ik vind inderdaad dat het er heel ongedwongen en vriendelijk uit ziet.

Mee eens. Jonge dieren worden soms gemakkelijk iets te rond door gebrek aan balans en kracht, maar beter zo dan zonder verbinding uit elkaar en niet over de rug. Zo ver komt ie er ook niet achter, hij 'verstopt' zich niet voor de hand maar mist duidelijk gewoon nog wat kracht om de verbinding te maken. Als jullie zo doorgaan komt dat zeker weten goed :) !