Wauw wat een gevoel in dat filmpje, heb het ook niet droog kunnen houden. Wat een liefde en wat een verdriet, maar wat een geluk toen jullie nog samen waren. Echt super mooi gemaakt, prachtige nagedachtenis!
Ik ben totaal geen type die snel kippenvel krijgt of gaat huilen, maar ieder topic wat jij sinds het ongeluk hebt aangemaakt komt hard binnen en de tranen kan ik dan niet bedwingen.
Wauw dat filmpje, zo indrukwekkend.. Ook ik heb het niet droog kunnen houden. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wel dat jullie een prachtig stel waren! De liefde spatte er vanaf en dat is ook duidelijk terug te zien in het filmpje, zowel de liefde als helaas het intense verdriet..
Ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk heel veel succes en vooral heel veel plezier met Be the light!
Wat een prachtig mooi filmpje heb je er van gemaakt, net als alle andere heb ik het niet droog kunnen houden. Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe en ontzettend veel succes met je bedrijf.
Nynke04
Geplaatst: 14-08-15 12:48
Ook hier kippenvel en tranen over mijn wangen. Wat een prachtig, maar ook erg heftig filmpje. Diep respect hoe jij met dit ontzettend zware verlies omgaat. David is vast en zeker ook heel erg trots op hoe jij je staande houdt!
Ook ik kan mijn tranen niet bedwingen, ook al is dit niet het eerste topic dat ik van je zie. Dit is mijn allergrootste nachtmerrie, om mijn David te moeten missen, en voor jou is dit je realiteit. Ik hoop dat je je kracht blijft vinden bij je paarden en deze grote liefde de rest van je leven blijft koesteren.
Ik denk niet dat iemand het droog kan houden bij dit filmpje. Hartverscheurend en door merg en been. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.. Wat een gemis. Er zijn geen woorden die troost kunnen bieden, maar toch wil ik je sterkte wensen en hoop ik dat je kracht kunt putten uit jullie onvoorstelbaar mooie herinneringen.
Wat een prachtig maar tegelijkertijd hartverscheurend filmpje. Hier ook tranen die over mijn wangen stromen.
Ontzettend veel sterkte bij dit onwijs grote verlies. Ik hoop dat je kracht uit de paarden kunt blijven putten, en het zo langzaam aan een plekje kunt geven.
lies1998
Geplaatst: 14-08-15 13:17
Jeetje...
Ik heb het stuk in de krant gelezen maar ik had geen idee dat dat jouw David was...
Heel veel sterkte!
LLennox
Geplaatst: 14-08-15 13:19
Wat een enorm sterk wijf ben jij. Niets meer dan respect.
Ik weet dat de pijn nooit echt weg zal gaan, maar ik hoop dat je het een draagbare plek kunt geven.
Woorden schieten tekort als je dit ziet, vreselijk.... Heel veel sterkte voor jou en je familie, wat enorm dapper en sterk dat je doorgaat met jullie droom!
A_man
Geplaatst: 14-08-15 16:45
Wat en mooi filmpje wat een liefde tussen jullie ! heel veel sterkte
Weer zo verschrikkelijk mooi Ik heb ook een tijdje je blog gelezen en vind het echt heel knap wat je bereikt hebt al!
David zal ontzettend trots op je zijn geweest. Sterkte verder.
Loeky01
Geplaatst: 14-08-15 20:57
Prachtig filmpje heb je gemaakt... Bizar om ook de foto's van zijn auto te zien. In je vorige topic wilde ik reageren maar heb het helaas niet gedaan. Dus bij deze, heel erg veel sterkte . Ik heb onwijs veel respect voor je doorzettingsvermogen, ook al voelt het misschien niet dat het anders kan. Ik vind het knap. Absoluut geen woorden voor hetgeen wat het toch los maakt..
Imaan
Geplaatst: 14-08-15 20:59
Wat ben jij een bijzonder persoon! Bewonderenswaardig hoe je met zo'n drama omgaat! Ik wens je heel veel sterkte met je grote verlies en heel veel succes met alles wat je nog gaat doen en wilt gaan doen.