Sjolvir Gouden koningin in het sprookjes bos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Sjolvir Gouden koningin in het sprookjes bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:08

Supertoffe platen! :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:51

De verfkoningin uit Frankrijk groet de gouden koningin Sjolvir. Nog bijkomend van alle verfdampen uit het oude franse Fermette geniet ze van de prachtige foto's met elven sfeer, de dampen die op stijgen uit de poel des bederf, maar gelukkig dat de gouden koningin nog steeds van wanten weet en in een prachtige veulen galop de dampen achter zich laat.
De verfkoningin geniet ook van de prachtige vrouw die mee mag liften in dit feeërieke sprookje. Met name de witte schoentjes ( :D ) zorgen voor een dikke glimlach op het gezicht van de verfkoningin.
Au revoir jullie twee mooie wezens <3 .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 21:02

Ha ha, die schoenen, tja.. rijlaarzen vond ik hierbij ook echt niet kunnen.
Dus dan de glazen (oke..plastic..) muiltjes maar.

Ben echt heel blij met de foto's van mijn gouden koningin.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:31

Sjolvir schreef:
Blue_Eyes schreef:
Geen wonder dat de atheroom me niet opgevallen was, mijn dametje heeft dat ook :)
Supermooie foto's!

Wel zo handig, aan de andere kant, dus zouden ze samen in de wei staan, kunnen we ze nog steeds door iedereen op laten halen!
Fjord met bult links of rechts...

Hihi, zo deden wij dat wel toen ze nog met andere fjorden stond en de manegekindjes haar moesten gaan halen. Welke is dan Persilla? Die met die bult... :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 21:54

Ooit, lang lang geleden, toen Sjol nog een Sjolfje was en ik in Limburg kwam bij vrienden en haar mocht rijden, was het ook altijd.. Die met die bult... Aangezien er daar 3 a 4 beige exemplaren tussen de lakenvelders stonden en ik toen nog vond dat alle fjorden op elkaar leken.
Hoe naief!! Ze zijn zoooooo verschillend!!!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:09

In de wei naast die waar Sil nu staat, staan ze er nog, alle vier, o.a. haar dochter. Ik kan ze nog steeds uit elkaar houden, van een afstand als het moet. Maar ja, voor kleine manegemeisjes/mini-penny's lijken ze wel op elkaar :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 22:14

Had Heps in de opfok met 7 fjorden hummels staan, was echt grappig, ondanks dat je haar soms 6 maanden niet had gezien zo te herkennen!!!
(ze verried zichzelf vooral door als eerste bij het hek te zijn met haar pretsnuit.. maar anders had ik haar ook nog herkend, ondanks dat ze toen allemaal heel veel veranderden, van zeg 6 maand oud tot 3 jaar)

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:07

Wat zijn het prachtige foto's geworden van jouw gouden koningin.