Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:Jolien, dat is misschien een mogelijkheid al weet ik niet of dat een duidelijk beeld zal geven. Ik zal overleggen met mijn eigen dierenarts.
Bedankt voor de tip!
Arabesk schreef:Als een paard aan vier benen kreupel is zie je dat echt wel, zeker met artrose. Dan lopen ze op eieren.
blackstar schreef:Ik kreeg van agradi een email.dat ze het niet meer verkochten omdat de leverancier ermee stopte. Maar idd heb de dk bij de paardnedrogist.gezien.
Dus ga dat ook weer bestellen.
No_No schreef:Ik heb mijn eigen dierenarts net een mail gestuurd met de vraag of hij een idee heeft om uit te sluiten of hij pijn heeft op het moment.
Ik zal horen wat hij vind. Ik ben erg te spreken over mijn dierenarts, als hij geen idee heeft zoekt hij alles uit. Dit is overigens niet de dierenarts van de kliniek waar de foto's gemaakt zijn.
Arabesk schreef:Als een paard aan vier benen kreupel is zie je dat echt wel, zeker met artrose. Dan lopen ze op eieren.
No_No schreef:Ik ben er niet bang voor dat ik het niet zal merken als hij ergens last heeft. Ik weet alleen dat hij heel hard is voor zich zelf. Een tijdje geleden bijvoorbeeld vond ik hem niet helemaal zich zelf, niemand zag er wat aan.
R12312 schreef:No_No schreef:Ik heb mijn eigen dierenarts net een mail gestuurd met de vraag of hij een idee heeft om uit te sluiten of hij pijn heeft op het moment.
Ik zal horen wat hij vind. Ik ben erg te spreken over mijn dierenarts, als hij geen idee heeft zoekt hij alles uit. Dit is overigens niet de dierenarts van de kliniek waar de foto's gemaakt zijn.
Maar heeft de dierenarts die die fotos heeft gemaakt geen kreupelheidsonderzoek gedaan?
No_No schreef:Nee, want daar voor was ik daar niet. Ik was daar voor foto's om te bekijken hoe het met zijn voeten was gesteld. Dit had ik nooit verwacht. Eigenlijk was ik best aangedaan bij het alleen al zien van de foto's. Ik zag de foto's namelijk direct op het scherm verschijnen tijdens het maken van de foto's.
Ik heb twee jaar bij een paardenkliniek gewerkt, ik weet dus echt wel wat goed en fout is. De tranen sprongen mij echt in de ogen toen ik dit dus zag.
Bovendien was hij lekker dronken van de sedatie, dus dat is ook niet handig bij een kreupelheidsonderzoek
No_No schreef:Maar hoe reel is het om een paard op kreupelheid te beoordelen als het aan 4 benen al pijn heeft?
PowerReiner schreef:O kijk, das duidelijker. Ik doelde op dit bericht eerder, vandaar.