JitskeJeldau schreef:Wauw!!! Dit ziet er zo gaaf uit!!! Dit is voor de meeste mensen een droom, maar jij bent er gewoon!! Super cool!! Heel veel (werk) plezier daar nog!!
En daarom vind ik dat iedereen die zon droom heeft, er alles aan moet doen om t waar te maken! Voor mij leek t eerst ook onmogelijk, al helemaal omdat ik nog maar zo jong (18) ben. Maar waar een wil is, is een weg
Heb er super hard voor moeten werken en bijna alles helemaal zelf gedaan. Ouders hebben soms een beetje geholpen en veel mensen staan achter deze keuze (uiteindelijk), maar heb al t geld zelf verdient, alles zelf geregeld, alles zelf uitgezocht.. En alles is t meer dan waard!! Alleen voor deze maand al 
En ja zoals je altijd in de films ziet, zo gaat t hier echt! Echt grappig om te zien dat dat gewoon hun leven is. Soms voelt t ook echt alsof ik in een film zit!
Edit; Ik doe mn best om alle pb's en reacties zo snel mogelijk te antwoorden. Maar tis erg veel en heb t ook nog dingen te doen hier. Dus kan zijn dat t een wat late reactie is
Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 26-06-15 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt