Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Ik wens je heel veel plezier vandaag, vind het nu al ontroerend.
Maar ik kan me ook wel een beetje vinden in wat Ayasha zegt. Ik zat ooit opgescheept met de oude eigenaren van mijn eerste paard. Een keer komen kijken prima, fotootje over en weer ook fijn, maar deze mensen zochten nogal vaak contact en begonnen ook adviezen te geven over hoe ik hun paard zou moeten..... Hun paard was toen pas een jaar of vijf van mij, onze visies mbt het rijden en houden van paarden lagen nogal uiteen en je begrijpt dat ik daar niet op zat te wachten. Het was nog een hele toer om weer met goed fatsoen van deze mensen af te komen, en daarna kreeg ik via Bokt nogal wat sneren in mijn topics over dat ik niet deed wat zij voorstelde met het beest.
Wat contact, prima. Maar blijf je bewust dat het jouw paard niet is en houd afstand. Dan blijft het gezellig....
vrouwke schreef:mrie schreef:Ik wens je heel veel plezier vandaag, vind het nu al ontroerend.
Maar ik kan me ook wel een beetje vinden in wat Ayasha zegt. Ik zat ooit opgescheept met de oude eigenaren van mijn eerste paard. Een keer komen kijken prima, fotootje over en weer ook fijn, maar deze mensen zochten nogal vaak contact en begonnen ook adviezen te geven over hoe ik hun paard zou moeten..... Hun paard was toen pas een jaar of vijf van mij, onze visies mbt het rijden en houden van paarden lagen nogal uiteen en je begrijpt dat ik daar niet op zat te wachten. Het was nog een hele toer om weer met goed fatsoen van deze mensen af te komen, en daarna kreeg ik via Bokt nogal wat sneren in mijn topics over dat ik niet deed wat zij voorstelde met het beest.
Wat contact, prima. Maar blijf je bewust dat het jouw paard niet is en houd afstand. Dan blijft het gezellig....
Ik snap het ook, is ook moeilijk.
Vorig jaar me haflinger verkocht na dat ze 7 jaar van mij is geweest.
Dat meisje zit op bokt en op facebook bij mij.
Ik vind het heel moeilijk om te reageren of niet te reageren.
Als ik veel reageer dan denk ik die mensen denken: waar bemoei je je mee en als ik niet reageer ben ik bang dat ze denken die heeft geen interesse.
Het liefst zou ik graag elke week na die 2 gaan kijken, want ze doen het samen harstikke goed.
Ze doen alles samen, zijn echt 2 handen op 1 ponybuik.![]()
Maar het is moeilijk.