Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belmera schreef:Myrthe je bent van harte welkomleuk dat tenminste iemand durft toe te geven dat de foto's misschien wel een heel ander beeld geven dan de werkelijkheid en dat de oplossingen die ik aan de kant schuif misschien idd niet werken.
Op de verdere zogezegde opbouwende negatieve posts ga ik niet in. Wel zo stoer zijn om op t internet harde woorden te plaatsen. Maar als t er op aan komt het niet in de praktijk willen laten zien.
moorcats schreef:Volgens Will Faerber duurt het even lang om een paard rijtechnisch en lichamelijk weer goed te trainen, als de tijd dat ze zijn verreden; dus als jullie haar al 10 jaar zo rijden, zie ik dit op haar leeftijd en in combinatie met haar misvormde hals ook niet meer goed komen.
Belmera schreef:Myrthe je bent van harte welkomleuk dat tenminste iemand durft toe te geven dat de foto's misschien wel een heel ander beeld geven dan de werkelijkheid en dat de oplossingen die ik aan de kant schuif misschien idd niet werken.
Op de verdere zogezegde opbouwende negatieve posts ga ik niet in. Wel zo stoer zijn om op t internet harde woorden te plaatsen. Maar als t er op aan komt het niet in de praktijk willen laten zien.
Belmera schreef:Nicje,wat n fijne post. Fijne oefeningen,zeker degene op de ac-lijn met kleine voltes. Neem aan dat deze eerst in stap en dan later in draf kunnen?
Drafbalkjes doe ik idd wel eens. Maar dan krijgt ze vaak t idee dat we gaan springen en wordt ze rennerig![]()
Vandaag CR les gehad en al heel wat huiswerk meegekregen!
ElineS schreef:Ben ik de enige die zo schrikt van de 'misvormde' hals van het paard op die foto's die de zus plaatst. Daar is idd ook niet normaal mee te rijden.. Dat is gewoon zielig bijna.
Eerst aan de verkeerde spieropbouw werken in plaats van schouderbinnenwaarts, voor etc. Daar maak je het nu alleen maar erger mee, want paard komt wanneer dat gevraagd word meteen in verzet. Word die hals nog sterker van.
Lang, laag... Neerwaarts.. Ontspannen.. En niet in de gedwongen halshouding bovenin waar hij nu zit. Maar dat is niet zo 1.2.3 voor elkaar te krijgen.. En zeker niet zonder hulp of instructie.
Ailill schreef:Belmera schreef:Nicje,wat n fijne post. Fijne oefeningen,zeker degene op de ac-lijn met kleine voltes. Neem aan dat deze eerst in stap en dan later in draf kunnen?
Drafbalkjes doe ik idd wel eens. Maar dan krijgt ze vaak t idee dat we gaan springen en wordt ze rennerig![]()
Vandaag CR les gehad en al heel wat huiswerk meegekregen!
Letterlijk precies dezelfde tips als een paar van die mij, echter zonder een punt van twijfel/kritiek jegens jou.
Ik weet genoeg, succes
Ailill schreef:PrinceAmos schreef:[ [url=m/s8cOMt.jpg]Image[/url] ]
Dit is ook een tuiger.. Maar ik vind dit beeld al veel fijner dat die van jou.
Echt? Paard wordt letterlijk omhoog getild, loopt achter de loodlijn en met een valse aanleuning.
Ailill schreef:PrinceAmos schreef:[ [url=m/s8cOMt.jpg]Image[/url] ]
Dit is ook een tuiger.. Maar ik vind dit beeld al veel fijner dat die van jou.
Echt? Paard wordt letterlijk omhoog getild, loopt achter de loodlijn en met een valse aanleuning.
Belmera schreef:Mag ik vragen waar je aan ziet dat ze stijf is? Ik vind dit namelijk niet. Wel heeft ze een erg onvoordelige bouw.
Op b waardig ga ik niet meer in..
En bedoel je schraal kwa vet of spier?