*zo terug, even een dweil halen om het kwijl op te vegen*Zoooooo mooi !!Maar een geluk dat we hier twee ruinen hebben lopen, anders kwam er volgend jaar vast en zeker een veulentje
Altijd stille meelezer geweest. Vroeg me al af hoe het nu met hem zou gaan.Wat is hij gaaf geworden zeg! Wauw!
3 al , nee kan niet hij is nog dat schattige veulen Jeetje wat en bink is het geworden , kan ook niet anders als veulen was hij het al!Ben benieuwd naar zijn veulens
Hij blijft om te kwijlen Esther !! Dat het maar een oude knappe kerel mag worden... blijf het op facebook wel volgen.
Euhm ik stuur je wel een pb met mijn adres enzo! Hoeft echt geen strikje omheen, neem hem zo ook met alle liefde aan!Nee serieus, WAUW. Wat een kanjer zeg! Hij is prachtig! Wees er maar trots op!
Wow wat een knap dier!!! hij heeft wel wat weg van mijn peutertje https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Is dat al weer zo lang geleden?! Ben een stille meelezer geweest, maar heb hem vaak 'gevolgd'. Prachtig dier is het geworden!
Wauw wat is de tijd snel gegaan. Hij ziet er super uit. Mag ik vragen hoe je zijn benen zo oogverblindend wit krijgt. Gebruik je daar iets speciaals voor?