marjotje82 schreef:Super gaaf paard!
Ziet er keurig uit!
Wat n mooi hoofdstel en frontriem bij dat zwart
Dankje! Ja ik vind dit hoofdstel ook erg mooi bij haar passen en het past mooi bij mijn laklaarzen:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janine1990 schreef:TS, wat heb je een leuk paard! Waanzinnig vriendelijk en lief koppie ook!
Volgens mij was dit een beetje een basistraining? Want voor het Z zou ik het paard wat meer aan elkaar gereden willen zien. Maar het algehele beeld is supervriendelijk en heerlijk los! Mooi ruim en van de grond af. Lekker zo doorgaan!
Je geeft aan dat je de stang heel los hebt, heb je hier een reden voor? Dat maakt het misschien wat begrijpelijker voor iedereenIk maak uit je verhaal op dat je paard heel sensibel is en kan me voorstellen dat je daarom de stang wat losser laat.
Kozbi schreef:Wat een knap paard! Lekker breed een super mooie kleur en kan ook nog lopen! Daar mag je super trots op zijn.
Ik wil graag ook nog even reageren op de houding van cinnepin, ik moet mee gaan met de andere want ik vind echt dat je doelbewust iemand onderuit probeert te halen.
Ten eerste, der is echt niemand die zo rijd als jou 'perfecte houding plaatje' zelfs Anky of Gal niet.
Ten tweede, ja je houding staat mij gewoon tegen. Deze meid ( vrouwidk) heeft zich waarschijnlijk met veel passie en trainen naar het Z gereden en dat is wel een doel van vele mensen, on haar dan zo even af te kraken gebaseerd op een training? Vind ik een beetje kinderachtig!
Ik vind het in ieder geval super wat je hebt bereikt! Hoop dat ik ook nog ooit met mijn dikkerd Z mag starten! Lekker genieten van je eigen zwarte parel!

Sonja_vR schreef:Joh... de sfeer in het topic word vooral bepaald door een hele kudde mensen die op 1 persoon aan het reageren gaan ... niet door die ene reactie.
Ben trouwens wel heel benieuwd naar foto's waa je op een trensje rijd ipv s&t
Vind jullie een heel aansprekende combi en ben benieuwd of die stang uberhaupt wel nodig is(vermoed dat je op een trensje net zo makkelijk wegrijd )
Niks aantrekken van degenen die alles weer moeten verpesten, en het zelf waarschijnlijk niet beter kunnen.
florentine1 schreef:begrijp antw cinnepin helemaal niet,
heb best veel ervaring en gelest bij al vele grote namen maar ik vind dit paard voor z1 paard prima lopen, zie geen valse knik, mooi bovenin met een goed aantredend achterbeen.
als je hier een minpunt in ziet dan ben ik bang dat geen 1 paard naar jou menig goed loopt, zelfs op internationaal nivo niet
Cinnepin schreef:Nou ik krijg pbtjes van meerdere mensen dat ik gelijk heb, maar dat het weinig zin heeft om er op in te gaan ( dit is dan ook mijn laatste post in dit topic ). Maar helaas kijkt t gros niet verder dan de neus lang is, en die blaffen diegene af die het wel doen. Die worden dus ook persoonlijk dat de ander er geen verstand van heeft. Dat zeg ik allemaal nergens. Zegt genoeg over wie toch aan zichzelf twijfelt
Revanches schreef:Cinnepin schreef:Nou ik krijg pbtjes van meerdere mensen dat ik gelijk heb, maar dat het weinig zin heeft om er op in te gaan ( dit is dan ook mijn laatste post in dit topic ). Maar helaas kijkt t gros niet verder dan de neus lang is, en die blaffen diegene af die het wel doen. Die worden dus ook persoonlijk dat de ander er geen verstand van heeft. Dat zeg ik allemaal nergens. Zegt genoeg over wie toch aan zichzelf twijfelt
Volgens mij had jij al eerder aangegeven dat je je laatste reactie zou posten.
Toch kom je nog weer terug?? Wat wil je bereiken?
Dat we allemaal ons paard 24/7 in de wei gooien, de boomzadels aan de wilgen hangen, de bitten in de prullebak mieteren en allemaal vrijheid blijheid gaan rijden?
Kijk eens naar dit paard? Oogt het ontevreden? Nee!
Wordt het paard oneerlijk gereden? Nee!
Zit de TS in de weg? Nee!
Puur het geemmer op die Stang? Kijk eens naar haar handhouding, komt dat over alsof ze echt alles regelt met die stang? Dat ze puur op stang rijdt in plaats van op trens? Nee.
Dus... alsjeblieft let it go. En ga niet zo vreselijk in de afkraakpositie om een ander in een bepaalde houding te dwingen.
Goed bedoeld advies prima, maar niet op deze denigerende manier. Daar hebben we met ons allen niets aan.
TS, je hebt een fijn paard. En knap dat je een keer de S&T erbij pakt.
Kan best! En qua hoofdhalshouding van je paard, is er geen sprake van een valse knik. Mogelijk zou het hoogste punt iets meer richting nek mogen. Maar dat is een kwestie van naar toe trainen.
Je bent op de goede weg! Je paard heeft een fijn ondertredend achterbeen.
Het ziet er netjes uit. En die stang? Komt goed, leer er mee rijden, door het zo nu en dan eens als optoming te gebruiken. Zo het er nu uitziet doe je het op een eerlijke manier, en dat is wat telt.
Hier is geen sprake van ruk-pluk-werk, maar van het "lekker trainen".
listiglistje schreef:Sonja_vR schreef:Joh... de sfeer in het topic word vooral bepaald door een hele kudde mensen die op 1 persoon aan het reageren gaan ... niet door die ene reactie.
Ben trouwens wel heel benieuwd naar foto's waa je op een trensje rijd ipv s&t
Vind jullie een heel aansprekende combi en ben benieuwd of die stang uberhaupt wel nodig is(vermoed dat je op een trensje net zo makkelijk wegrijd )
Trens zal toch niet het probleem zijn, aangezien de weg van B t/m M2 met trens gedaan is![]()
Stang en trens is juist bedoeld om te gaan finetunen (is niet voor niks uitgevonden...)!
de een zal met stang en trens beter gaan lopen, de andere niet en zal beter gaan zonder,
dat is bij ieder paard verschillend, kwestie van uitproberen!