Wauw, kippenvel over heel mijn lichaam. Wat een prachtig eerbetoon aan je vriend.
girllpowerr
Geplaatst: 20-05-15 20:24
Wauw... ik heb met kippenvel naar je filmpje zitten kijken! Schitterend. En wat een respect heb ik voor jou, de doorzettingsvermogen die je hebt! Je vriend kijkt met een grote glimlach toe!!
Volgens mij heb jij een prachtige show! Hopelijk blijven de shows voor jou een mooie troost en helpen ze om over dit grote verdriet heen te komen.
3timesmom
Geplaatst: 21-05-15 09:28
Prachtig!!
Wat fijn voor je dat je paarden je de kracht geven om door te gaan. Heb nog geregeld aan je gedacht na het verhaal van je vriend. En als ik nu zie hoe je toch de moed bijeen raapt om verder te gaan dat is echt superknap!! En los daarvan was het een hele mooie show!!
Ik vind het onwijs knap hoe je je momenteel staande houdt, menig mens in jou schoenen was bij de pakken neer gaan zitten van verdriet, zo'n onbeschrijfelijk groot gemis te moeten dragen, het is niet eerlijk
Je show ziet er goed uit, prachtig filmpje, onwijs mooie muziek Ga zo door, you can do it. En ik weet zeker dat er 's avonds aan de hemel een extra helder sterretje onwijs trots is op je
Dikke knuffel !
RunaenBeer
Geplaatst: 21-05-15 09:47
Mijn diepste respect. Heel veel sterkte en succes met het bedrijf
Jeetje meis, ik heb wel even een traantje gelaten bij het bekijken van de video. Ontzettend knap van je dat je dit zo weet neer te zetten en ontzettend stoer van je. Ik vind je echt enorm sterk! Heel veel sterkte en natuurlijk ook succes en geluk gewenst met dit mooie bedrijf. Dikke knuffel.
jeetje77
Geplaatst: 21-05-15 10:29
Echt respect en sterk. Ongelooflijk mooi dat je dit uit eerbetoon naar je vriend kan doen. En hij ziet dit. Echt heel mooi om te zien.
Zat bij het begin van je filmpje even heel hard te huilen... Weet helaas precies hoe je je voelt.
Vind het super mooi hoe je toch doorgaat en op deze manier een eerbetoon brengt aan hem!
samanthaaxx
Geplaatst: 21-05-15 11:35
Zo geweldig dapper van je dat je jullie droom doorzet, echt respect! Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het kijken van je filmpje, erg mooi, ik weet zeker dat je vriend trots op je zou zijn!!
wauw wat mooi,David zal trots op jou zijn. Ook ik lees je blogs op facebook, vind het echt mooi hoe je het schrijft, echt vanuit je hart. Heel veel sterkte!!