Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ArroNnie schreef:Heel gaaf!!! Vroeger heb ik ook een shire 'verzorgd'.. altijd ook een droom geweest om er zelf 1 in bezit te hebben..

!
Daaaphxx schreef:Hij wil de andere af en toe tackelen of zo..![]()
Gisteren mijn ouders meegesleurd naar stal. Mijn vader heeft het niet zo met paarden, maar Sam vindt ie wel leuk volgens mij..
Hij weet al bijna meer over shires dan ik, hij heeft vandaag alles uit zichzelf op zitten zoeken over voeding etc. voor shires op internet haha
Fotootje om te laten zien hoe groot ie nou is. Ik ben rond de 1,67.
[ Afbeelding ]
Hij had even dorst..![]()
[ Afbeelding ]
En toen duurde het hem allemaal weer te lang haha.
Op deze foto is wel goed te zien dat hij nu te veel vel heeft, en nog te weinig lichaam!![]()
[ Afbeelding ]
Oh ja! Van de week heel stiekem de klit uit zijn oor geknipt toen hij aan het eten was![]()
En vandaag de klitten onder zijn buikje weg geknipt!
Hij is nu eindelijk helemaal klit vrij

Heb het 1 keer ook aangekeken toen ik haar gewoon hier op stal had, maar vind het zo sneu en onnodig.
pluche_pluus schreef:Wat een heerlijke slungel nog![]()
Mijn tip voor zijn neus:
Hippo solaire van groene os
Mijn drumhorse heeft ook een ernstig wit snuitje:
[ Afbeelding ]
In de opfok verschrikkelijk verbrand, echt hele dikke korsten en opgezet. Dat gun je echt geen paard![]()
Heb het 1 keer ook aangekeken toen ik haar gewoon hier op stal had, maar vind het zo sneu en onnodig.
Zag dat je al was uitgenodigd voor het shire topic, nou nogmaals je bent van harte welkom![]()

. Hij was wel super lief.. was een beetje bang dat hij zou gaan happen en dat shettie zn hoofd dan weg zou zijn, maar shettie liep hem juist in zn neus te bijten

genieten!
Goed dat je hem zijn ontdekkingstocht gunt, dit zal hem ook helpen om koeler in z'n koppie te worden.
) Ik volg uiteraard!