Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heleennn schreef:Zo! Wat een knapperd! Foto 1 en 10 zouden zo gaaf staan op mijn blog![]()
(Ik heb een blog (met volgers) omtrent paardenfotografie van over de hele wereld, staan erg knappe plaatjes tussen en deze zou er netjes bij passen. Natuurlijk doe ik dit niet zonder toestemming of bronvermelding)
Fiffill schreef:Grappig, ik vind het helemaal geen mooi paard (bouw, hoofd, kleur) maar ik vind zijn uitstraling wel gaaf en hij heeft een mooie blik, stoer dier! Je ziet hem veranderen, ben benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet

Fleur_a schreef:aaah wauw, die uitstraling!
over je hoofd issue, dat had ik ook eerst met mijn pony. Ik had zo'n soort van handschoentje met schapenbond. Dat vond ie heel lekker en die mocht dus overal komen, en dan gewoon lekker vaak doen, en later met je andere hand erbij. dan proberen zonder handschoentje. Werkte bij mij echt!
Kon je paard deze trucjes al, of heb je dit hem in 2 maanden aangeleerd

Negerzoen schreef:Prachtig dier! Lijkt het nou alleen zo of glimt ie echt gigantisch?
Echt een glimwormpje 
Alja schreef:prachtig paard
wat ik me dan afvraag, je hebt hem twee maanden, heb je hem in die twee maanden die kunstjes al geleerd of kon hij het al?

Kinke schreef:Wat betreft z'n hoofd schoonmaken, als je het nou eens probeert met een poetsdoekje, zo'n doekje met baby olie oid? Of tolereert hij alleen een borstel?

Kinke schreef:En hij blijft maar mooier worden, ongelooflijk wat een geweldig dier![]()
![]()
![]()
Bizar gewoon, het verschil met Mariette haar eerste foto's op FB.
Mariette heeft écht al wonderen verricht, ik ben vooral bezig met zijn eigenwaarde terug te brengen, het was een vrij verlegen ventje, maar dat begint plaats te maken voor een arrogant en trots paard, hou ik van!RaafSmits schreef:Wat een kanon....
Over "mooi "valt altijd te twisten, maar uitstraling heeft hij zonder enige twijfel!!

VisibreTeam schreef:Het zou toch saai zijn als iedereen dezelfde smaak voor "mooi" heeft?
Ik ga altijd voor uitstraling, al is het een paard dat overbouwt is met een giga ramshoofd en een rare kleur
En je smaak kan zeker veranderen. Toen ik samen met Mariette in Andalusie op zoek was naar een nieuw paard heb ik veel merries gezien met kortgeschoren manen en staart, iets wat ik altijd verschrikkelijk vond. Tot ik daar dus rondkeek en het toch wel kon waarderen. Inmiddels kan ik het echt mooi vinden bij een paard met een goede uitstraling. Ramshoofden vond ik al mooi en ik zie ook zeer regelmatig foto's van Lusitano's met enorme ramshoofden voorbij komen…echt schitterend
Gaaf zeg!
En inderdaad die uitstraling is helemaal om van te zwijmelen