Mijn droompaard Django... Door Utopia Photography

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 12:46

Grappig, ik vind het helemaal geen mooi paard (bouw, hoofd, kleur) maar ik vind zijn uitstraling wel gaaf en hij heeft een mooie blik, stoer dier! Je ziet hem veranderen, ben benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet :j

Pinici

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:30

Wauw! <3

Kiki_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:39

Wauw wat is hij gaaf en stoer! Mooie shoot!

Mieske200

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 15:50

Wauw, prachtig paard! :)

Ik heb een vraagje, zou ik dit paard mogen gebruiken als voorbeeld door de houding en schaduwen van een tekening (Digital Art)? Uiteraard krijg je het eindresultaat ook als het af is :o

7ofhearts

Re: Mijn droompaard Django... Door Utopia Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 16:31

Wat een kanon....
Over "mooi "valt altijd te twisten, maar uitstraling heeft hij zonder enige twijfel!!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 16:44

Heleennn schreef:
Zo! Wat een knapperd! Foto 1 en 10 zouden zo gaaf staan op mijn blog :j

(Ik heb een blog (met volgers) omtrent paardenfotografie van over de hele wereld, staan erg knappe plaatjes tussen en deze zou er netjes bij passen. Natuurlijk doe ik dit niet zonder toestemming of bronvermelding ;) )

Kun je het beste even overleggen met de fotografe!

https://www.facebook.com/utopiaphotography.nl

Fiffill schreef:
Grappig, ik vind het helemaal geen mooi paard (bouw, hoofd, kleur) maar ik vind zijn uitstraling wel gaaf en hij heeft een mooie blik, stoer dier! Je ziet hem veranderen, ben benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet :j

Ik ben niet van de schimmels en convex hoofden... Maar hij heeft iets over zich waar ik compleet verliefd op ben :D :+:

Fleur_a schreef:
aaah wauw, die uitstraling!
over je hoofd issue, dat had ik ook eerst met mijn pony. Ik had zo'n soort van handschoentje met schapenbond. Dat vond ie heel lekker en die mocht dus overal komen, en dan gewoon lekker vaak doen, en later met je andere hand erbij. dan proberen zonder handschoentje. Werkte bij mij echt!

Kon je paard deze trucjes al, of heb je dit hem in 2 maanden aangeleerd :o

Hij kon een hele krabbelende spaanse pas, heb die dus even 'opgepoetst' en hij had zelf verzonnen dat hij wel kon steigeren tijdens het spelen, dus toen ook maar vast een commando op gezet :D

Negerzoen schreef:
Prachtig dier! Lijkt het nou alleen zo of glimt ie echt gigantisch?

Hij glimt enorm :j Echt een glimwormpje :')

Alja schreef:
prachtig paard :)

wat ik me dan afvraag, je hebt hem twee maanden, heb je hem in die twee maanden die kunstjes al geleerd of kon hij het al?

Zoals ik al vertelde: Spaanse pas heeft hij in Spanje wel geleerd, maar was vooral krabbelen en op de voorhand vallen, dus die rustig even opgepoetst. Verder heeft hij de oefeningen die hij nu kent (steigeren, spaanse pas, spaanse draf, jambette en op het blok) vooral zelf aangeboden en heb ik er een commando op gezet, ben nog niet bezig geweest met gericht op vrijheidsdressuur oefeningen trainen :)

Kinke schreef:
Wat betreft z'n hoofd schoonmaken, als je het nou eens probeert met een poetsdoekje, zo'n doekje met baby olie oid? Of tolereert hij alleen een borstel?

Ik heb wel babydoekjes, maar daar lijkt hij alleen maar smeriger van te worden :=

Kinke schreef:
En hij blijft maar mooier worden, ongelooflijk wat een geweldig dier <3 <3 <3
Bizar gewoon, het verschil met Mariette haar eerste foto's op FB.

Hij was al prachtig op gewicht toen hij bij mij kwam hoor :j Mariette heeft écht al wonderen verricht, ik ben vooral bezig met zijn eigenwaarde terug te brengen, het was een vrij verlegen ventje, maar dat begint plaats te maken voor een arrogant en trots paard, hou ik van!

RaafSmits schreef:
Wat een kanon....
Over "mooi "valt altijd te twisten, maar uitstraling heeft hij zonder enige twijfel!!

Het zou toch saai zijn als iedereen dezelfde smaak voor "mooi" heeft? :))
Ik ga altijd voor uitstraling, al is het een paard dat overbouwt is met een giga ramshoofd en een rare kleur :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 16:47

Wat een patser <3

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:37

Die heeft een uitstraling zeg!

Mulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:17

Wat een prachtige PRE! Mag ik vragen heb je hem in Spanje gekocht ? Via een tussenpersoon?

ikheetsannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:38

Wauw wat een mooi paard! Met een krachtige uitstraling!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:15

gaaf beest! <3

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:16

Wauw wat een pracht paard! <3 <3

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:42

Hatseflats! Dat beest straalt een kracht uit! Whut!
Echt heel gaaf!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 08:58

VisibreTeam schreef:
Het zou toch saai zijn als iedereen dezelfde smaak voor "mooi" heeft? :))
Ik ga altijd voor uitstraling, al is het een paard dat overbouwt is met een giga ramshoofd en een rare kleur :')

Inderdaad :D En je smaak kan zeker veranderen. Toen ik samen met Mariette in Andalusie op zoek was naar een nieuw paard heb ik veel merries gezien met kortgeschoren manen en staart, iets wat ik altijd verschrikkelijk vond. Tot ik daar dus rondkeek en het toch wel kon waarderen. Inmiddels kan ik het echt mooi vinden bij een paard met een goede uitstraling. Ramshoofden vond ik al mooi en ik zie ook zeer regelmatig foto's van Lusitano's met enorme ramshoofden voorbij komen…echt schitterend :wow:

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:43

Ooooooooh ik zie het nu pas!! Wat leuk!!! En nog uitgelicht ook! :D Gaaf zeg!
Leuke reacties ook allemaal :D

Wat is hij toch knap hè <3 En inderdaad die uitstraling is helemaal om van te zwijmelen :+: